82017mei
De implementatie van Salesforce bij de Nederlandse Brandwonden Stichting

De implementatie van Salesforce bij de Nederlandse Brandwonden Stichting

De CRM-oplossing, Salesforce, is een aantal weken geleden live gegaan bij de Nederlandse Brandwonden Stichting. Om erachter te komen hoe de nieuwe oplossing wordt ervaren is een van de medewerkers, Petra Bos, geïnterviewd. Ook zo benieuwd? Lees dan vooral verder! Drijfveren voor nieuwe CRM-oplossing Binnen de organisatie speelde verschillende drijfveren een rol om te kiezen…

Read More
282017apr
The start of something new: onze verbouwing bij Bluedesk CRM

The start of something new: onze verbouwing bij Bluedesk CRM

Een fris uiterlijk, dat is wat bij Bluedesk CRM past. Daarom hebben we ervoor gezorgd dat onze werkplek er ook zo uit ziet. Het interieur is niet alleen vernieuwd maar ook is de kantoorruimte uitgebreid! Tijd voor een make-over Allereerst, is onze ruimte twee keer zo groot geworden. Er is een extra vergaderruimte gebouwd en…

Read More
192017apr
Getting to the next level with Salesforce

Getting to the next level with Salesforce

Ook Desch Plantpak heeft gekozen voor de implementatie van Salesforce door Bluedesk CRM. Wie is Desch Plantpak? Desch Plantpak produceert thermovorm potten, containers, verschillende trays en perkgoed packs voor de professionele tuinbouw. Samen met de kweker komt Desch Plantpak tot klantgerichte en inventieve oplossingen waarmee bedrijfsprocessen kunnen worden vereenvoudigd of automatiseringsprocessen kunnen worden verbeterd.  Stand van…

Read More
182017apr
Moves that Matter

Moves that Matter

Bluedesk CRM ontwikkelt samen met Nassau Fundraising een nieuwe major donor management aanpak die non-profit organisaties helpt structuur aan te brengen in de relatie met grote gevers; dit leidt tot meer inkomsten. We noemen het ‘Moves that Matter’. Het ondersteunende systeem wordt eind juni gelanceerd. Maar wat houdt ‘Moves that Matter’ in? En wat zijn de…

Lees verder
52017apr
Ook Triora kiest voor Bluedesk CRM!

Ook Triora kiest voor Bluedesk CRM!

Ook Triora heeft Bluedesk CRM gekozen als Aurea CRM-implementatie partner; inmiddels heeft Triora, Aurea CRM in gebruik genomen. Wie is Triora? Triora is een internationale kliniek die onderdeel is van de Parnassia groep. Zij helpen mensen met een verslaving aan een nieuw en beter leven. Binnen het informatielandschap van Triora verslavingszorg waren nog geen ICT…

Read More
122017jan
Stichting Kinderen Kankervrij kiest voor Bluedesk CRM

Stichting Kinderen Kankervrij kiest voor Bluedesk CRM

Onlangs is de implementatie van Salesforce gestart bij Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa). KiKa was op zoek naar een oplossing om geldinzameling acties die georganiseerd worden door particulieren en bedrijven beter te kunnen ondersteunen. Om deze acties nu te ondersteunen wordt gebruik gemaakt van verschillende applicaties. Voor het verwerken van de informatie zijn veel handmatige acties…

Lees verder
102017jan
Nationaal MS Fonds kiest voor Bluedesk CRM

Nationaal MS Fonds kiest voor Bluedesk CRM

Het Nationaal MS Fonds heeft onlangs voor Bluedesk CRM gekozen als Salesforce implementatie partner. Het Nationaal MS Fonds heeft ervoor gekozen om de kracht van het Salesforce maximaal te benutten door de donateurs- en collecte-administratie hierin onder te brengen. Binnen het Salesforce eco systeem zijn er voor de Nederlandse Goede Doelen markt twee krachtige en…

Lees verder
132016okt
DLR lift mee op ontwikkelingen Aurea CRM

DLR lift mee op ontwikkelingen Aurea CRM

DLR is in 2005 opgericht en is in enkele jaren gegroeid tot één van de grootste professionele adviesbureaus voor interne transportinstallaties in Nederland. Met een zeer grote en gevarieerde portefeuille (liften, roltrappen, gevelwasinstallaties en automatische deuren) heeft DLR zich in meerdere opzichten positief bewezen in de markt. Vanuit de werkzaamheden die DLR uitvoert is veel…

Lees verder
112016okt
Stichting Gouden Dagen klaar voor fondsenwerving

Stichting Gouden Dagen klaar voor fondsenwerving

Stichting Gouden Dagen had Salesforce in gebruik voor het registreren van haar relaties op een centrale plek. Daarnaast is er een koppeling tussen de website en Salesforce, hierdoor is Stichting Gouden Dagen in de gelegenheid om online donaties te zien in Salesforce. Om de fondsenwerving naar een hoger niveau te tillen en hier meer inkomsten…

Lees verder
152016jul
Human Business Support streeft naar betere interne samenwerking

Human Business Support streeft naar betere interne samenwerking

Human Business Support bestaat uit verschillende onderdelen die autonoom werken. Deze onderdelen zijn als volgt ingedeeld: Verzuimbegeleiding Loopbaanbegeleiding P&O-begeleiding ACE Netwerk De verschillende bedrijfsonderdelen werken in verschillende disciplines voor verschillende klanten. Niet alle klanten nemen de volledige dienstverlening af van Human Business support. Hier ontstaan de kansen en goede onderlinge communicatie helpen om deze kansen…

Lees verder
122016jul
Oogfonds kan verder de toekomst in kijken dankzij Bluedesk CRM

Oogfonds kan verder de toekomst in kijken dankzij Bluedesk CRM

Het Oogfonds had al geconstateerd dat haar huidige systeem niet meer voldeed aan haar wensen. Tijdens de Nationale Vakdag Fondsenwerving 2015 heeft een vertegenwoordiger van het Oogfonds kennis mogen maken met Bluedesk CRM op haar stand. Op deze dag had Bluedesk CRM een omgeving van Salesforce in combinatie met Converse beschikbaar om te demonstreren. Dankzij…

Lees verder