42017aug
Het 10.000 serviceverzoek is een feit!

Het 10.000 serviceverzoek is een feit!

Twee weken geleden was het zover, het 10.000ste servicedesk servicebezoek is een feit! Al enige tijd werd er scherp in de gaten gehouden en waren we nieuwsgierig wie-o-wie het 10.000ste serviceverzoek zou inschieten. Uiteindelijk was dat de Nederlandse Brandwondenstichting en dat werd beloond met taart. In 2010 begon de servicedesk bij Bluedesk CRM. Op dat…

Read More
282017jul
Fietsen voor het goede doel!

Fietsen voor het goede doel!

Fietsen voor het goede doel, dat heeft onze manager Lars Spruijt 24 juni gedaan! Lars heeft deelgenomen aan Tour de Rotterdam. Met deze tour werd een bedrag ingezameld voor onderzoek naar MS. Lars heeft meegefietst met het team van Badotherm, een van de klanten bij Bluedesk CRM. Badotherm (die dit jaar haar 60-jarige bestaan viert) is…

Read More
172017jul
Nieuw talent bij Bluedesk CRM

Nieuw talent bij Bluedesk CRM

Recent heeft Bluedesk CRM het team uitgebreid met een aantal nieuwe werknemers. Allereerst versterkt Rom Roest het Bluedesk CRM-team als applicatie specialist; “Na mijn studie Information Management ben ik aan de slag gegaan bij Bluedesk CRM. De passie en drive bij alle medewerkers spatte ervan af en dat maakte mij erg enthousiast. Binnen Bluedesk CRM…

Read More
82017mei
De implementatie van Salesforce bij de Nederlandse Brandwonden Stichting

De implementatie van Salesforce bij de Nederlandse Brandwonden Stichting

De CRM-oplossing, Salesforce, is een aantal weken geleden live gegaan bij de Nederlandse Brandwonden Stichting. Om erachter te komen hoe de nieuwe oplossing wordt ervaren is een van de medewerkers, Petra Bos, geïnterviewd. Ook zo benieuwd? Lees dan vooral verder! Drijfveren voor nieuwe CRM-oplossing Binnen de organisatie speelde verschillende drijfveren een rol om te kiezen…

Read More
282017apr
The start of something new: onze verbouwing bij Bluedesk CRM

The start of something new: onze verbouwing bij Bluedesk CRM

Een fris uiterlijk, dat is wat bij Bluedesk CRM past. Daarom hebben we ervoor gezorgd dat onze werkplek er ook zo uit ziet. Het interieur is niet alleen vernieuwd maar ook is de kantoorruimte uitgebreid! Tijd voor een make-over Allereerst, is onze ruimte twee keer zo groot geworden. Er is een extra vergaderruimte gebouwd en…

Read More
192017apr
Getting to the next level with Salesforce

Getting to the next level with Salesforce

Ook Desch Plantpak heeft gekozen voor de implementatie van Salesforce door Bluedesk CRM. Wie is Desch Plantpak? Desch Plantpak produceert thermovorm potten, containers, verschillende trays en perkgoed packs voor de professionele tuinbouw. Samen met de kweker komt Desch Plantpak tot klantgerichte en inventieve oplossingen waarmee bedrijfsprocessen kunnen worden vereenvoudigd of automatiseringsprocessen kunnen worden verbeterd.  Stand van…

Read More
182017apr
Moves that Matter

Moves that Matter

Bluedesk CRM ontwikkelt samen met Nassau Fundraising een nieuwe major donor management aanpak die non-profit organisaties helpt structuur aan te brengen in de relatie met grote gevers; dit leidt tot meer inkomsten. We noemen het ‘Moves that Matter’. Het ondersteunende systeem wordt eind juni gelanceerd. Maar wat houdt ‘Moves that Matter’ in? En wat zijn de…

Lees verder
52017apr
Ook Triora kiest voor Bluedesk CRM!

Ook Triora kiest voor Bluedesk CRM!

Ook Triora heeft Bluedesk CRM gekozen als Aurea CRM-implementatie partner; inmiddels heeft Triora, Aurea CRM in gebruik genomen. Wie is Triora? Triora is een internationale kliniek die onderdeel is van de Parnassia groep. Zij helpen mensen met een verslaving aan een nieuw en beter leven. Binnen het informatielandschap van Triora verslavingszorg waren nog geen ICT…

Read More
122017jan
Stichting Kinderen Kankervrij kiest voor Bluedesk CRM

Stichting Kinderen Kankervrij kiest voor Bluedesk CRM

Onlangs is de implementatie van Salesforce gestart bij Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa). KiKa was op zoek naar een oplossing om geldinzameling acties die georganiseerd worden door particulieren en bedrijven beter te kunnen ondersteunen. Om deze acties nu te ondersteunen wordt gebruik gemaakt van verschillende applicaties. Voor het verwerken van de informatie zijn veel handmatige acties…

Lees verder
102017jan
Nationaal MS Fonds kiest voor Bluedesk CRM

Nationaal MS Fonds kiest voor Bluedesk CRM

Het Nationaal MS Fonds heeft onlangs voor Bluedesk CRM gekozen als Salesforce implementatie partner. Het Nationaal MS Fonds heeft ervoor gekozen om de kracht van het Salesforce maximaal te benutten door de donateurs- en collecte-administratie hierin onder te brengen. Binnen het Salesforce eco systeem zijn er voor de Nederlandse Goede Doelen markt twee krachtige en…

Lees verder
132016okt
DLR lift mee op ontwikkelingen Aurea CRM

DLR lift mee op ontwikkelingen Aurea CRM

DLR is in 2005 opgericht en is in enkele jaren gegroeid tot één van de grootste professionele adviesbureaus voor interne transportinstallaties in Nederland. Met een zeer grote en gevarieerde portefeuille (liften, roltrappen, gevelwasinstallaties en automatische deuren) heeft DLR zich in meerdere opzichten positief bewezen in de markt. Vanuit de werkzaamheden die DLR uitvoert is veel…

Lees verder