Over Bluedesk CRM

Als CRM advies- en projectorganisatie selecteert en implementeert Bluedesk CRM systemen bij (middel)grote opdrachtgevers. Bluedesk CRM hanteert een unieke aanpak om geavanceerde CRM oplossingen te kunnen bieden tegen een lage investering en snelle implementatietijden. Onze methode voorziet in een totaaloplossing bij CRM vraagstukken. Niet alleen inventariseert Bluedesk uw eisen en wensen, u kunt ook kritische vragen verwachten over uw prioriteiten. Goed klantrelatiebeheer waarbij CRM en klantgerichtheid samengaan is ons uitgangspunt. Lees meer over onze aanpak bij CRM advies & implementatie.

Klantrelatiebeheer: uw toekomst

Customer Relationship Management (CRM), klantrelatiebeheer, relatiemanagement. Veel bewoordingen die benadrukken hoe belangrijk klantgericht ondernemen is. Zonder klanten geen toekomst. Het is hard maar waar. Ervaring leert ook dat hoe meer u weet van uw klanten hoe beter u relatiemanagement kunt toepassen. Goed klantrelatiebeheer draagt bij aan de continuïteit van uw organisatie. Om hier invulling aan te geven moet een CRM systeem aan vele eisen voldoen zoals campagnemanagement, heldere klantsegmentatie, integraal klantbeeld en meer. Lees verder bij CRM software hoe wij op maat invulling kunnen geven aan uw klantrelatiebeheer wensen en eisen.

Klantrelatiebeheer Bluedesk CRMOnze klanten worden eenduidig benaderd, met één gezicht. Hoe we dat intern georganiseerd hebben moet voor de klant niets uitmaken. Dat is de kracht van het CRM systeem dat Bluedesk CRM geïmplementeerd heeft.

Ernest van Wijk, Directeur Marketing, Verkoop en Communicatie bij ROC de Leijgraaf

CRM en klantgerichtheid

U wilt klantgericht ondernemen. Meer grip op uw klanten. Die grip krijgt u wanneer u veel weet van uw klanten. Zijn functie, beweegredenen, een reactie op een voorstel, zijn hobby’s, zijn netwerk en ga zo maar door. Met een integraal klantbeeld kunt u doel- en klantgericht ondernemen. Dit alles kan gedeeld worden in het CRM systeem. CRM en klantgerichtheid gaan wat ons betreft dus hand in hand. CRM en klantgerichtheid betekent meer omzet en meer tevreden klanten die enthousiast over u praten. Kortom, meer continuïteit.

Wilt u weten wat Bluedesk CRM voor u kan betekenen op het gebied van CRM en klantgerichtheid?

Neem vrijblijvend contact met ons op