over
bluedesk crm

Over Bluedesk crm

De blueprint voor groei.

Wij vinden dat CRM moet bijdragen aan groei. Je organisatie groeit als je meer rendement haalt uit klanten of donateurs. Laat je CRM-oplossing voor je werken. Hoe richt je de commerciële processen optimaal in? Hoe krijg je een centraal klantbeeld? Wat wil jij weten en hoe wil je kunnen sturen om relatiegericht te kunnen werken?

Wij tekenen samen met jou de blueprint voor groei, zodat je de juiste CRM-oplossing kiest en implementeert. Als profit-organisatie werk je zo aan meer omzet en meer tevreden klanten die enthousiast over je praten. Als non-profitorganisatie werk je aan meer impact en meer trouwe donateurs en vrijwilligers die het goede doorgeven. Zo groei je.

groei tot experts

CRM-experts sinds 2002.

We werken ook aan onze eigen groei. Sinds 2002 helpen we MKB, grootbedrijf en non-profitorganisaties met complexe CRM-vraagstukken. Wat de puzzel ook is, wij maken hem samen met onze opdrachtgevers. Daarom is onze eerste stap: samen een blueprint maken van je bedrijfsprocessen. In de samenwerking die volgt zetten we graag een stap extra. We hebben een natuurlijke drive om in nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers vooruit te gaan. We betrekken jou en je collega’s vanaf de eerste kennismaking bij het keuzetraject en leggen zo een sterke basis voor een CRM-oplossing die voor jullie werkt.

Service Studio

Support van onze Service Studio.

Onze eigen Service Studio is er om elke werkdag alles uit je CRM-oplossing te halen. Van het inrichten en aanvullen met nieuwe functionaliteiten tot het oplossen van issues; laat je CRM-systeem optimaal werken met ons technische en functionele beheer.

  • Nederlandstalige helpdesk voor al je CRM-vraagstukken
  • Gecertificeerde medewerkers voor jouw CRM-oplossing
  • Je eigen klantportaal (Blue for you): aanmelden, bijhouden en afhandelen van tickets

Team

Wij zijn Bluedesk CRM.

We hebben alle specialisten in huis om de CRM-oplossing te bieden die het best bij je organisatie past: van advies tot implementatie en beheer.

Lars Spruijt

Managing Director

Samen met Michiel vorm ik de directie van Bluedesk CRM en ben ik in mijn rol als directeur eindverantwoordelijk voor Verkoop, Marketing, Business Development en Partnerships.

Michiel Vink

Managing Director

Samen met Lars vorm ik de directie van Bluedesk CRM waarbij ik verantwoordelijk ben voor de afdelingen consultancy en service studio. Daarnaast run ik samen met Daniëlle de administratie.

Daniëlle Rutten

Office Manager

In dit team heb ik de functie van Office Manager. Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit administratieve taken en daarnaast ondersteun ik Michiel en Lars. 

Wicky Rampersad

CRM Consultant / R&D

Ik ben begonnen bij Bluedesk CRM als medewerker van de service studio waar ik doorgegroeide naar Teamleider. Nu werk ik als CRM consultant en houd met bezig met innovatie (R&D). 

Marijke Schram

CRM Consultant

Binnen Bluedesk CRM heb ik de functie van Salesforce consultant en project manager met aandachtsgebied non-profitsector. 

Max Pijnappel

Sales Consultant

Bij Bluedesk CRM vervul ik de rol sales consultant en ben ik samen met Lars Spruijt verantwoordelijk voor de sales en marketing. Daarnaast ben ik nog actief bij enkele onlinemarketingprojecten.

Stef Groenendaal

CRM Consultant

Binnen Bluedesk CRM ben ik als Applicatie Specialist verantwoordelijk voor de afhandeling van ‘change requests’ en ‘support issues’.

Frederic Jacobs

Applicatie Specialist

Na mijn studie heb ik mezelf aangeleerd websites te maken.  Ondanks het ontbreken van een gerelateerde opleiding, heb ik bij Bluedesk CRM een unieke kans gekregen. 

Samet Gurbuz

Applicatie Specialist

Mijn naam is Samet Gurbuz en ik ben sinds begin 2018 van start gegaan bij Bluedesk CRM. Ik ben altijd een allrounder en oplosser geweest in mijn carrière en wil dit ook bewijzen in mijn huidige rol.

Jerremy Nobel

CRM Consultant

Na mijn studie ben ik bij Bluedesk CRM gaan werken. Op dit moment ben ik werkzaam op de Service Studio waar ik word opgeleid als CRM consultant.

Antal Augusteijn

BU-manager Aurea & Sr. CRM Consultant

Als bedrijfskundige CRM consultant ondersteun ik klanten en collega’s bij de technische en organisatorische impact van verander- en implementatietrajecten.

Reugène Tokaay

CRM Consultant

Binnen Bluedesk CRM vul ik de rol in van CRM Consultant.  CRM is een snel veranderende en dynamische tak. Dit zorgt ervoor dat CRM voor mij een van de leukste takken binnen de IT is.

Racha Stapper

CRM Consultant

Binnen Bluedesk ben ik werkzaam als CRM consultant bij verscheidene uitdagende en leerzame projecten. 

Stefan de Rijk

CRM Consultant

Bij Bluedesk CRM ben ik sinds 2015 werkzaam als consultant CRM. In de jaren voor deze functie was ik werkzaam in diverse commerciële en projectmanagement functies.

We helpen je organisatie in
5 stappen op weg naar groei.