Skip to content

over
bluedesk crm

Over Bluedesk crm

De blueprint voor groei.

Wij vinden dat CRM moet bijdragen aan groei. Je organisatie groeit als je meer rendement haalt uit klanten of donateurs. Laat je CRM-oplossing voor je werken. Hoe richt je de commerciële processen optimaal in? Hoe krijg je een centraal klantbeeld? Wat wil jij weten en hoe wil je kunnen sturen om relatiegericht te kunnen werken?

Wij tekenen samen met jou de blueprint voor groei, zodat je de juiste CRM-oplossing kiest en implementeert. Als profit-organisatie werk je zo aan meer omzet en meer tevreden klanten die enthousiast over je praten. Als non-profitorganisatie werk je aan meer impact en meer trouwe donateurs en vrijwilligers die het goede doorgeven. Zo groei je.

groei tot experts

CRM-experts sinds 2002.

We werken ook aan onze eigen groei. Sinds 2002 helpen we MKB, grootbedrijf en non-profitorganisaties met complexe CRM-vraagstukken. Wat de puzzel ook is, wij maken hem samen met onze opdrachtgevers. Daarom is onze eerste stap: samen een blueprint maken van je bedrijfsprocessen. In de samenwerking die volgt zetten we graag een stap extra. We hebben een natuurlijke drive om in nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers vooruit te gaan. We betrekken jou en je collega’s vanaf de eerste kennismaking bij het keuzetraject en leggen zo een sterke basis voor een CRM-oplossing die voor jullie werkt.

Service Studio

Support van onze Service Studio.

Onze eigen Service Studio is er om elke werkdag alles uit je CRM-oplossing te halen. Van het inrichten en aanvullen met nieuwe functionaliteiten tot het oplossen van issues; laat je CRM-systeem optimaal werken met ons technische en functionele beheer.

  • Nederlandstalige helpdesk voor al je CRM-vraagstukken
  • Gecertificeerde medewerkers voor jouw CRM-oplossing
  • Je eigen klantportaal (Blue for you): aanmelden, bijhouden en afhandelen van tickets

Team

Wij zijn Bluedesk CRM.

We hebben alle specialisten in huis om de CRM-oplossing te bieden die het best bij je organisatie past: van advies tot implementatie en beheer.

Lars Spruijt

Managing Director

Samen met Michiel vorm ik de directie van Bluedesk CRM en ben ik in mijn rol als directeur eindverantwoordelijk voor Verkoop, Marketing, Business Development en Partnerships.                                                              

Michiel Vink

Managing Director

Samen met Lars vorm ik de directie van Bluedesk CRM waarbij ik verantwoordelijk ben voor de afdelingen consultancy en service studio. Daarnaast run ik samen met Daniëlle de administratie.

Daniëlle Rutten

Office Manager

In dit team heb ik de functie van Office Manager. Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit administratieve taken en daarnaast ondersteun ik Michiel en Lars.              

Marinjo van Happen

Business unit manager Saleforce

Bij Bluedesk CRM vervul ik de rol als Business unit manager Salesforce, waarbij ik verantwoordelijk ben voor een team van Salesforce CRM consultants en Service Studio medewerkers.                   

Jeroen van den Berg

Applicatie Specialist

Na mijn studie ben ik direct bij Bluedesk CRM in dienst gekomen. Bluedesk is dus mijn eerste échte werkgever. Naast mijn technische bedrijfskundige achtergrond heb ik al veel projecten gedaan op het gebied van IT.      

Bart Floren

CRM Consultant

Als Technisch CRM consultant ben ik verantwoordelijk om Aurea CRM klanten te helpen hun klantprocessen te optimaliseren en te digitaliseren.                                                            

Stef Groenendaal

CRM Consultant

Als CRM consultant ben ik de verbinder tussen onze klanten en het Bluedesk CRM ontwikkelteam.

                        

Frederic Jacobs

Applicatie Specialist

Na mijn studie heb ik mezelf aangeleerd websites te maken.  Ondanks het ontbreken van een gerelateerde opleiding, heb ik bij Bluedesk CRM een unieke kans gekregen.                                           

Samet Gurbuz

Applicatie Specialist

Mijn naam is Samet Gurbuz en ik ben sinds begin 2018 van start gegaan bij Bluedesk CRM. Ik ben altijd een allrounder en oplosser geweest in mijn carrière en wil dit ook bewijzen in mijn huidige rol.

Jerremy Nobel

CRM Business Consultant

Sinds 2018 ben ik bij Bluedesk CRM werkzaam als CRM Business consultant waarin ik afwisselend verantwoordelijk ben voor project management en functionele werkzaamheden. 

Antal Augusteijn

Business unit manager Aurea

Als bedrijfskundige CRM consultant ondersteun ik klanten en collega’s bij de technische en organisatorische impact van verander- en implementatietrajecten.

Babette Peters

Marketing Executive

Als Junior Marketeer ben ik verantwoordelijk voor de optimalisatie en beheer van de website, social mediakanalen, search marketing, evenementen en de Bluedesk CRM branding.

Racha Stapper

CRM Consultant

Binnen Bluedesk ben ik werkzaam als CRM consultant bij verscheidene uitdagende en leerzame projecten.                                                                                                                                           

Stefan de Rijk

CRM Consultant

Bij Bluedesk CRM ben ik sinds 2015 werkzaam als consultant CRM. In de jaren voor deze functie was ik werkzaam in diverse commerciële en projectmanagement functies.    

Xander van Wijgerden

Sales Consultant

In mijn rol als Sales Consultant, streef ik ernaar om voor onze klanten een zo goed mogelijke oplossing te bedenken. Dit kan een volledige digitaliseringsslag, maar ook een optimalisatieslag in de huidige werkwijze.

Roland Knippenberg

CRM Consultant

Binnen Bluedesk CRM komen mijn ervaringen samen en mag ik als CRM Consultant klanten bijstaan in het optimaliseren van hun bedrijfsprocessen.   

Chaadi Idrissi

Applicatie Specialist

Mijn skills als software engineer pas ik graag toe in het ondersteunen van het team, ten behoeve van de beste dienstverlening aan onze klanten.

Dennis Tollenaar

Applicatie Specialist

Als Applicatie Specialist bij Bluedesk CRM help ik onze klanten dagelijks met Salesforce gerelateerde vraagstukken en adviezen. 


We helpen je organisatie in
5 stappen op weg naar groei.