CRM oplossing
CRM voor Grootbedrijf
Wil je in jouw bedrijf succesvol een nieuw CRM-systeem implementeren, dan heb je met veel factoren te maken. Je wil efficiënter werken en innoveren. De druk is vaak hoog, zo ook het kennisniveau van alle betrokkenen. Dat maakt het complex om draagvlak te krijgen en een goede keuze te maken waarin alle stakeholders zich kunnen vinden.
Herken je dit?
- Tijd en prioriteit zijn je grootste uitdagingen
- Je krijgt geen ruimte voor falen, de keuze moet goed zijn en blijven
- Verandering is soms lastig binnen je bedrijf
Een goede CRM-implementatie helpt groeien
Ontdek hoe je een CRM-oplossing van Aurea of Salesforce voor Grootbedrijf succesvol implementeert. Maak een Blueprint van je bedrijfsprocessen met Bluedesk CRM en zet de weg naar groei in.
- Bespaar tijd en werk efficiënter samen tussen afdelingen
- Innoveer sneller en besteed budgetten slimmer
- Integreer alle data binnen één systeem voor betere beslissingen
- Krijg een centraal klantbeeld en ondersteun sales
Onze aanpak voor Grootbedrijf-CRM
Voor de implementatie van een nieuw CRM-systeem zetten we onze aanpak Blueprint in, waarbij we in 5 stappen de beste keuze voor je bedrijf maken.
In een inventarisatie leren we je organisatie kennen. We ontdekken waar knelpunten zitten en leren wat jullie ambities zijn. We tekenen samen al een blueprint van je bedrijfsprocessen. Op basis daarvan stellen we een demonstratie samen op maat voor jouw organisatie.
- Kennismaking
- Demonstratie op maat
We betrekken je al vroeg bij de implementatie door je mee te nemen in ons advies. Aan het investeringsvoorstel dat we doen, werken veel van onze opdrachtgevers zelf mee. Zo borgen we dat we de juiste informatie hebben die nodig is voor een succesvol project.
- Investeringsvoorstel
In een interne kick-off nemen we het investeringsvoorstel door met het projectteam. Vervolgens starten we de implementatie met onze eigen Bluedesk CRM-aanpak.
In verschillende workshops inventariseren we nogmaals de eisen en wensen aan de hand van de geselecteerde CRM-oplossing en kijken kritisch naar wat jouw organisatie vooruit helpt. Daarop maken we acties en brengen de datastructuur in kaart, waarna we de gewenste functionaliteiten in fasen vormgeven.
We testen de functionaliteiten in reviewsessies en een release demo en verbeteren waar nodig om tot de optimale CRM-oplossing te komen. Dan leveren we het CRM-systeem op en trainen de gebruikers. Daarna kun je de weg naar groei inzetten met als basis een krachtig systeem dat werkt voor de hele organisatie. We zetten onze Service Studio al tijdens de implementatie in om je CRM-omgeving te leren kennen. Zodat ze jou na oplevering meteen kunnen helpen.
- Interne kick-off
- Workshops
- Acties
- Functionaliteiten
- Testing
- Oplevering
- Training
- Overdracht Service Studio
- Ingebruikname
Na de implementatie blijven we je ondersteunen met onze eigen Service Studio: Nederlandstalige support door onze eigen gecertificeerde medewerkers.
Zo kun je onze expertise gebruiken als solide basis voor het technische en functionele beheer van je CRM-systeem.
Dat kan op twee manieren:
- We leiden applicatiebeheerders (super users) op, zodat zij binnen je organisatie zelf het systeem kunnen onderhouden en uitbreiden.
- We ondersteunen je vanuit Bluedesk CRM via onze support-abonnementen ‘Super User On Demand’, ‘Super User As a Service’ of ons flex-abonnement.
Afhankelijk van de oplossingen en functionaliteiten in je CRM-systeem, breiden we gefaseerd uit. Dat doen we met dezelfde aanpak als in de implementatie.
In kleine stappen, voor grote resultaten.
Adviesgesprek
In onze jarenlange ervaring met CRM-implementatie voor Grootbedrijf weten we wat nodig is om er een succes van te maken. In een adviesgesprek leren we jullie organisatie goed kennen, op basis waarvan we al dan niet samen met de leverancier een demo verzorgen, toegespitst op jullie uitdagingen. Dat is CRM op maat.
We werken al voor:
Bewandel samen met ons de weg naar jouw groei
Maak kennis met onze werkwijze en ga voor betere resultaten!