CRM voor MKB

CRM oplossing

CRM voor MKB

Heb je het idee dat je kansen laat liggen, of je marketing en sales gestructureerder kunt aanpakken? Je wil aan de ene kant werken aan customer service; elke klant verwelkomen en tevreden stellen. Maar aan de andere kant ook je aandacht slimmer verdelen en nieuwe kansen benutten. Maar dat blijkt in de praktijk soms lastig.

Herken je dit?

  • Er is te veel informatie versnipperd in je bedrijf
  • Je hebt te weinig kennis van je klant om goed te sturen
  • Je merkt dat je te weinig tijd en capaciteit hebt om alles uit sales te halen

Een goed CRM-systeem helpt groeien

Ontdek wat een CRM-oplossing als Aurea en Salesforce voor MKB jou en je collega’s kan brengen. Maak een Blueprint van je huidige processen met Bluedesk CRM en zet de weg naar groei in.

  • Integreer alle data binnen één systeem voor betere beslissingen
  • Krijg een centraal klantbeeld en scoor beter
  • Bespaar tijd en steek die in meer service
  • Maak opvolging van je contacten makkelijker

Onze aanpak voor MKB-CRM

Voor de implementatie van een nieuw CRM-systeem zetten we onze aanpak Blueprint in, waarbij we in 5 stappen de beste keuze voor je bedrijf maken.

In een inventarisatie leren we je organisatie kennen. We ontdekken waar knelpunten zitten en leren wat jullie ambities zijn. We tekenen samen al een blueprint van je bedrijfsprocessen. Op basis daarvan stellen we een demonstratie samen op maat voor jouw organisatie. 

  • Kennismaking
  • Demonstratie op maat

Demo

In onze jarenlange ervaring met CRM-implementatie voor MKB weten we wat nodig is om er een succes van te maken. In een demo stellen we samen met jullie de wensen en doelen vast en laten we de toegevoegde waarde zien voor jouw bedrijf. Dat is CRM op maat.

We werken al voor: