Skip to content

Technisch CRM-consultant

Interesse in een functie als Technisch CRM-consultant?

Ga jij technische uitdagingen op snijvlak van business en IT niet uit de weg en wil je die kracht samen met gemotiveerd team inzetten om onze klanten succesvol te laten zijn? Wij van Bluedesk CRM zijn zoek naar een gedreven collega, die ons team technisch komt versterken en samen onze klanten kan laten excelleren.

Wie zijn wij?

Bluedesk CRM is een sterke implementatie partner van Salesforce & Aurea CRM. We werken volgens onze eigen beproefde methodiek, plannen maar één keer en leveren altijd binnen tijd en budget. Dat maakt ons uniek, maar vraagt ook om verantwoordelijkheidsgevoel, betrokkenheid en goede prioriteiten kunnen stellen.
Ons team werkt gelijktijdig aan diverse projecten bij meerdere klanten. We bezitten naast verschillende CRM-pakketten een breed scala aan producten op het gebied van interfacing, webportalen, marketing automation en collaboration. We verzorgen wij desgewenst ook hosting voor onze klanten.

Hoe gaan we van start?

In je eerste periode bij Bluedesk CRM ontmoet je het sociale Bluedesk team en krijg je een inwerktraject op maat. Je zal aanschuiven bij onze Service Studio om snel meer inzicht te krijgen in onze klanten en de oplossingen die we voor onze klanten hebben ingericht. Al snel zal je merken dat het Bluedesk CRM-team altijd bereid is om een stap extra te zetten om gemaakte afspraken te realiseren. Klantgerichtheid behoort tot onze kernwaarden. Aansluitend ga je meedraaien met onze consultants, zodat je snel aan de slag kan met projecten onder leiding van de projectmanager.

Wat neem je mee en waar kan je naar toe?

Je hebt een gedegen HBO waardige IT-achtergrond met 2 jaar relevante werkervaring, en de passie en gedrevenheid om je te ontwikkeling tot productspecialist/ architect. Je luistert kritisch en vraagt door om de daadwerkelijke wensen en behoeften in kaart te brengen. Een technisch CRM-consultant heeft daarnaast een sterke persoonlijkheid en het inlevingsvermogen, waarmee je een gedegen sparringpartner bent voor de klant. Op termijn ben je in staat de best passende oplossing te adviseren en succesvol te implementeren. Uiteraard ben je niet bang om je te blijven ontwikkelen en nieuwe technologieën eigen te maken. Eigenaarschap voor deze nieuwe technologieën ga je dan ook niet uit de weg.

Wat bieden wij jou?

Een dynamische en flexibele rol binnen een sociaal en gedreven CRM-team met toonaangevende klanten. Binnen deze gave omgeving de mogelijkheid om je sterk te ontwikkeling, dit vinden we namelijk erg belangrijk. Arbeidsvoorwaarden die waardering uitspreken voor je passie en ontwikkeling, waarin een leaseauto, telefoon, laptop en aantrekkelijke bonusregeling uiteraard niet ontbreken.

Klaar voor de start?

Denk jij in dit plaatje te passen? Aarzel dan niet en stuur je cv met motivatie naar Daniëlle Rutten via d.rutten@bluedeskcrm.nl. Heb je nog vragen over de functie, werkomgeving of iets anders? Geen probleem! Michiel Vink staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden. Michiel is te bereiken op +31619072795 of via de mail m.vink@bluedeskcrm.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan het zonder opdracht voorstellen van kandidaten, kunnen geen rechten worden ontleend.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp