Skip to content

Ons Team

Xander van Wijgerden

Per 1 januari 2021 ben ik bij Bluedesk CRM begonnen in de rol van Sales Consultant aan de Salesforcekant. In deze rol ben ik actief bezig met het adviseren van zowel nieuwe als bestaande klanten van Bluedesk CRM. Mijn streven is om samen met onze klanten een zo goed mogelijke oplossing te bedenken. Dit kan een volledige digitaliseringsslag op het gebied van CRM zijn, maar ook een optimalisatieslag in de huidige manier van werken welke gehanteerd wordt.

In mijn vorige baan heb ik veel commerciële ervaring opgedaan bij een leverancier van ERP Software. Bij deze werkgever heb ik diverse systemen verkocht waardoor ik met ontzettend veel verschillende klanten en branches in contact ben gekomen. Ondanks het verkopen van diverse systemen aan verschillende branches met erg uiteenlopende karakters, was het doel altijd hetzelfde: klanten helpen met het digitaliseren van diverse bedrijfsprocessen.

Opleiding

  • HBO Commerciële Economie

Geboortejaar

1993

Bluefan sinds

2021

Interesses

Familie & vrienden, voetbal, reizen en uiteten

Beste klantbeleving

In één van mijn favoriete restaurants bij mij in de buurt heeft een rood kussen afgegeven op een witte polo van mij. Bij thuiskomst zag ik dat dit had gezorgd voor een grote, rode vlek op de achterkant van mijn polo. Ik heb dit aangegeven bij de bedrijfsleider en hij appte mij een dag later al dat zij een nieuwe polo voor mij zouden gaan kopen. Super netjes geregeld en ik ben daar als klant zeer tevreden mee.

Voor mij maakt het niet uit in welke branche iemand actief is. De gedachtegang om je klant echt te begrijpen en te waarderen is voor mij de klantbeleving waar iedereen naar moet streven.

Meest teleurstellende klantbeleving

Tijdens een roadtrip met mijn vader door Amerika werd ons door het autoverhuurbedrijf aangeraden om een pas te kopen voor alle tolwegen welke ons te wachten stonden. Gedurende onze roadtrip van bijna 4 weken zijn wij over geen één tolweg gereden. Bij het inleveren van de auto hebben wij dit uiteraard aangegeven. De reactie was: “dan hebben jullie de verkeerde wegen gereden”.

Kwaliteiten

Klantgericht, resultaatgericht, empathie en leergierig.