Wim Broer
Korte introductie van jezelf en je rol binnen Bluedesk CRM:
In juni 2023 ben ik begonnen bij Bluedesk CRM als Technisch Consultant.
Mijn werkzaamheden als Technisch Consultant bestaan uit zowel Service Studio als projectondersteuning.
Ik ben lange tijd werkzaam in de IT waar ik veel ervaring heb opgedaan als Technisch Applicatiebeheerder voor diverse ERP oplossingen en waarbij ik mijn ontwikkel skills gebruik voor het vereenvoudigen of automatiseren van processen. Mijn enthousiasme was groot na het zien van Aurea CRM en de collega’s waardoor ik de overstap naar Bluedesk CRM heb gemaakt.
Functie
Technical CRM Consultant
Geboortejaar
1972
Bluefan sinds
2023
Interesses
Reizen, eten, computer games, films
Beste klantbeleving
Bij onze laatste vakantie in Indonesië hadden we een hotel geboekt. Bij aankomst in het hotel werden we door vriendelijk personeel te woord gestaan en kregen we te horen dat we een upgrade van de kamer hebben gekregen met fantastisch uitzicht. Ook vanwege het zeer vriendelijke personeel waar we leuk contact mee hadden hebben ze een online review gekregen die ze verdienden.
Meest teleurstellende klantbeleving
Contact gehad met een online winkel over de aankoop van een tv waarbij er een prijs werd afgesproken maar direct na de afspraak werd wereldwijd de prijs verhoogd van de tv en kwam er geen reactie meer van de online winkel over de verdere afhandeling van de aankoop na het sturen van diverse mailtjes.
Kwaliteiten
Teamspeler, nauwkeurig en oplossingsgericht.