Ons Team

Wicky Rampersad

Na mijn studie BI&M ben ik aan de slag gegaan bij Bluedesk CRM. Ik kwam binnen als service studio medewerker. In deze rol ondersteun ik klanten met vragen en change requests in de door ons opgeleverde CRM implementaties. Daarnaast speel ik een rol in verschillende projecten, voornamelijk bij technische uitdagingen waarbij ik na kan denken over mooie oplossingen en deze natuurlijk realiseren!

Opleiding

HBO Business IT & Management

Geboortejaar

1987

Bluefan sinds

2013

Interesses

Gadgets, Human-Computer Interaction, TV-Series, Muziek

Beste klantbeleving

Mijn vorige laptop had één jaar garantie. Na ongeveer 2,5 jaar werkte de accu niet meer en gewoonlijk moet je dan een nieuwe kopen. Ik belde op dat moment met de klantenservice van HP om ze te vragen naar een nieuwe accu. Ze stelden voor me kosteloos een nieuw accu op te sturen en deze was letterlijk binnen 24 uur afgeleverd. Dit had ik absoluut niet verwacht, dus heb ik ook als erg positief ervaren.

Meest teleurstellende klantbeleving

Toen ik mijn appartement kocht was ik op zoek naar een keuken. Hiervoor ben ik langs de verschillende grote keukenboeren in Breda gegaan.
Eén van deze heeft bij mij een teleurstellende en negatieve indruk achtergelaten: ik liep door de showroom en bekeek de keukens. Een van de verkopers is een paar keer langs me gelopen, maar het kwam niet in hem op om me aan te spreken. Na een tijdje besloot ik zelf op deze verkoper af te lopen om mijn vragen te stellen; hij liep weg, naar zijn computer. Hij beantwoorde mijn vragen wel, maar nam niet de moeite om me aan te kijken of door te vragen. Ik had niet het gevoel dat deze meneer keukens wilde verkopen en ben daarna ook weggegaan.

Kwaliteiten

Analytisch, leergierig, rustig