Skip to content

Ons Team

Ton Vlems

Ik heb ervaring in verschillende sectoren (zoals staalindustrie en verzekeringen) en IT-functies. Ik vind het leuk om nieuwe programma’s en mensen te leren kennen.
Binnen Bluedesk CRM ben ik als Applicatie Specialist verantwoordelijk voor de afhandeling van ‘change requests’ en ‘support issues’ die vanuit de klant gericht zijn aan de Service Studio van Bluedesk CRM. Naast mijn werkzaamheden op de Service Studio bied ik als Applicatie Specialist ook ondersteuning bij projecten die worden uitgevoerd door onze CRM-consultants.

Opleiding

HBO Informatica

Geboortejaar

1963

Bluefan sinds

2020

Interesses

Sport (box-fit, tennis), muziek (concerten en festivals zoals Bospop), dieren (vooral honden), musea, bioscoopbezoek of een goede film thuis kijken.

Beste klantbeleving

Mijn schilder constateerde tijdens het verven van de daklijsten dat de ventilatie roosters op de buitenmuur verschilden in kleur en materiaal. Hij stelde voor als ik dezelfde roosters zou halen hij ze ging bevestigen. Recent was hij bij mij binnen voor inspectie van het binnen schilderwerk. Hij zag dat op de overloop de plinten ontbraken en stelde voor om deze gratis op maat te maken en te bevestigen. Een mooi gebaar.

Meest teleurstellende klantbeleving

Anderhalf jaar heeft een honden uitlaatservice mijn hond uitgelaten. Nadat ik mijn hond heb moeten laten inslapen heb ik de huissleutel en het voorschot niet teruggekregen. Dit had ik totaal niet verwacht, ook omdat het contact goed was. Van alles geprobeerd om waar ik recht op had terug te krijgen, maar men was ‘niet thuis’. Achteraf bleek dat ik niet het enige slachtoffer was.

Kwaliteiten

Luisteren, sociaal, leergierig, oplossingsgericht.