Ons Team

Stefan de Rijk

Bij Bluedesk CRM ben ik sinds 2015 werkzaam als consultant CRM. In de jaren voor deze functie was ik werkzaam in diverse commerciële en projectmanagement functies. In deze functies heb ik mij ook bezig gehouden met CRM. Als consultant kan ik deze ervaringen goed gebruiken. De combinatie van commerciële zaken en projecten komt nu heel mooi samen.

Opleiding

  • HBO Management, Economie en Recht
  • HBO Projectmanagement
  • Post Bachelor Kwaliteit- en Verandermanagement

Geboortejaar

1977

Bluefan sinds

2012 (ik was werkzaam als projectleider CRM bij Erbi Bedrijvengroep toen Bluedesk CRM verantwoordelijk was voor de implementatie van Aurea CRM)

Interesses

Familie & vrienden, sport, uit eten

Beste klantbeleving

Ik heb ooit tijdens een vakantie op een cruiseschip gezeten. Tijdens zo een reis merk je dat er alles aan wordt gedaan om je zo tevreden mogelijk te stellen.

Meest teleurstellende klantbeleving

Tijdens het kopen en het daarna verbouwen van ons huis komen er veel zaken op je af. Zoals velen zullen herkennen gaan er dan een hoop zaken mis. Vooral bij het leveren van meubels welke elke keer weer beschadigd waren. Je vraagt je in de eerste instantie dan af, waarom kan het niet in een keer goed gaan. Maar ook bij de vele contacten met de verschillende bedrijven bleek vaak dat men niet exact wist wat de geschiedenis was van eerdere leveringen en de service.

Kwaliteiten

Analytisch, betrokken, klantgericht