Stefan de Rijk
Bij Bluedesk CRM ben ik sinds 2015 werkzaam als consultant CRM. In de jaren voor deze functie was ik werkzaam in diverse commerciƫle en projectmanagement functies. In deze functies heb ik mij ook bezig gehouden met CRM. Als consultant kan ik deze ervaringen goed gebruiken. De combinatie van commerciƫle zaken en projecten komt nu heel mooi samen.
Opleiding
HBO Management, Economie en Recht
HBO Projectmanagement
Post Bachelor Kwaliteit- en Verandermanagement
Geboortejaar
1977
Bluefan sinds
2012 (ik was werkzaam als projectleider CRM bij Erbi Bedrijvengroep toen Bluedesk CRM verantwoordelijk was voor de implementatie van Aurea CRM)
Interesses
Familie & vrienden, sport, uit eten
Beste klantbeleving
Ik heb ooit tijdens een vakantie op een cruiseschip gezeten. Tijdens zo een reis merk je dat er alles aan wordt gedaan om je zo tevreden mogelijk te stellen.
Meest teleurstellende klantbeleving
Tijdens het kopen en het daarna verbouwen van ons huis komen er veel zaken op je af. Zoals velen zullen herkennen gaan er dan een hoop zaken mis. Vooral bij het leveren van meubels welke elke keer weer beschadigd waren. Je vraagt je in de eerste instantie dan af, waarom kan het niet in een keer goed gaan. Maar ook bij de vele contacten met de verschillende bedrijven bleek vaak dat men niet exact wist wat de geschiedenis was van eerdere leveringen en de service.
Kwaliteiten
Analytisch, betrokken, klantgericht