Ons Team

Samet Gurbuz

Mijn naam is Samet Gurbuz en ik ben sinds begin 2018 van start gegaan bij Bluedesk CRM. Ik heb hiervoor één jaar als Hosting Engineer gewerkt en een half jaar als servicedesk medewerker. Ik ben altijd een allrounder en oplosser geweest in mijn carrière en wil dit ook bewijzen bij Bluedesk CRM als Applicatie Specialist.

Opleiding

  • MBO ICT-Beheerder
  • HBO Business IT & Management

Geboortejaar

1997

Bluefan sinds

2018

Interesses

Voetbal, gaming, fitness

Beste klantbeleving

Tijdens de aankoop van mijn auto was er iets gebeurd in het systeem van de verkoper waardoor hij mij 1 uur liet wachten. Om dit goed te maken kreeg ik een lekkere kop koffie en tot slot 150 euro korting op de totaalprijs van mijn auto. Top service was het.

Meest teleurstellende klantbeleving

Ik heb een tijdje geleden een televisie gekocht bij een elektronica winkel in Breda. Toen ik thuis kwam en de televisie op de stroom wilde aansluiten, kwam ik erachter dat de afstandsbediening niet in de doos zat. Vervolgens heb ik een telefonisch gesprek gehad met de klantenservice over de afstandsbediening, maar hij beweerde dat het erbij moest zitten en hier verder niks aan kon doen.

Kwaliteiten

Praktisch, gedisciplineerd, klantgericht, leergierig.