Roy Bahgio
Korte introductie van jezelf en je rol binnen Bluedesk CRM:
In december 2022 begonnen bij Bluedesk CRM als Technisch CRM consultant.
Als Technisch CRM consultant ben ik verantwoordelijk voor het inrichten, implementeren en ondersteunen van de technische aspecten van Aurea CRM. Denken in oplossingen.
Oorspronkelijk kom ik uit de retail. Ik heb 14 jaar in de speelgoed branche gewerkt als Applicatiebeheerder. 4 jaar voor een elektronica retailer als Technisch applicatiebeheerder en 1,5 jaar als Technisch consultant voor een supermarkt keten. Na het zien van de mogelijkheden van Aurea CRM werd ik enthousiast. Ik ben dol op uitdagingen en probeer verzoeken altijd te vereenvoudigen. Alles is mogelijk.
Functie
Technisch CRM Consultant
Opleiding
MBO, Informatica
Geboortejaar
1981
Bluefan sinds
2022
Interesses
Restaurants bezoeken, Tropische reizen, Bord/card/computer games.
Beste klantbeleving
Bij een online winkel een jas besteld. Na levering bleek dat ze de verkeerde jas hadden verstuurd. Hierop contact opgenomen met de klantenservice die direct het juiste artikel per koerier de volgende dag lieten leveren en waarbij het verkeerde artikel weer werd teruggenomen. Geen moeilijk retourproces of langdurige nasleep, maar gewoon snel en doeltreffend. Een vergissing is altijd mogelijk maar hoe daar mee omgegaan wordt, is cruciaal voor de beste klantbeleving.
Meest teleurstellende klantbeleving
Eens een grote kleding kast online besteld. Na levering bleken er planken en bevestigingsmateriaal te ontbreken. Contact gehad met klantenservice en onderdelen zouden nagezonden worden. 2 weken voorbij en nog steeds geen response. Wederom contact opgenomen en met moeite iemand aan de lijn gekregen. Zou met spoed opgepakt worden. Weer een week voorbij niets ontvangen. Uiteindelijk na meerdere telefoontjes planken en bevestigingsmateriaal ontvangen, bleken het de verkeerde te zijn. Hierna was het geduld op en is alles retour gestuurd. De responsetijd, bereikbaarheid en klantencontact had hier wel een verbeterproces kunnen gebruiken.