Skip to content

Ons Team

Roland Knippenberg

In 2015 ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met Salesforce. Ondanks dat ik hierin nog geen ervaring had mocht ik bij een van de grootste Telecombedrijven aan de slag om samen met het team het Salesforce landschap te optimaliseren en uit te breiden.

Al bijna 30 jaar ben ik vrijwilliger bij een Stichting Kinderkampen Eindhoven/Veldhoven. De laatste 3 jaar in de functie van coördinator voor een van de zes kampen die deze stichting organiseert. Daarnaast ben begonnen om de administratie te automatiseren in Salesforce.

Binnen Bluedesk CRM komen beide ervaringen samen en mag ik als CRM Consultant klanten bijstaan in het optimaliseren van hun bedrijfsprocessen.

Opleiding

  • HBO Marketing Management

Geboortejaar

1975

Bluefan sinds

2021

Interesses

Wielrennen, zowel actief als voor de buis en muziek

Beste klantbeleving

Het is altijd fijn wanneer een bedrijf met je meedenkt, of meer nog, vooruitdenkt en ontzorgt. Zo kreeg ik laatst een mail waarin excuses aanboden werden voor iets waar ik eigenlijk nauwelijks last van ondervond. Ook werd er een gratis product aangeboden om het ‘leed’ nog meer te verzachten.

Meest teleurstellende klantbeleving

Iets wat het bedrijf eigenlijk zelf niet eens is aan te rekenen. Maar na een belletje van telemarketing bedrijf zat ik ineens opgescheept met een abonnement waar ik niet om had gevraagd. Omdat ik in deze branche werkzaam ben geweest weet ik dat het in die tijd moeilijk was te voorkomen. Dat waren de Wild West dagen van de telemarketing. Dat is gelukkig nu zwaar gereguleerd.

Kwaliteiten

Analytisch, inlevingsvermogen, sociaal