Ons Team

Racha Stapper

Binnen Bluedesk ben ik werkzaam als CRM consultant bij verscheidene uitdagende en leerzame projecten. Via mijn netwerk kwam ik tijdens mijn studie in aanraking met verschillende CRM pakketten en zodoende ben ik deze mooie business ingerold. Als klein meisje was ik altijd al heel erg geïnteresseerd in technologie en de mogelijkheden die daarbij kwamen kijken; het is daarom ook niet zo gek dat ik bewust heb gekozen voor ICT. Ik moet zeggen dat het nog steeds een rariteit is om vrouwen te ontmoeten in dit vakgebied. Doodzonde, want ICT is veel meer dan alleen maar in een hokje programmeren!

Opleiding

HBO Business IT & Management

Geboortejaar

1991

Bluefan sinds

2018

Interesses

Films/series, reizen, lezen, technologie, psychologie

Beste klantbeleving

Over het algemeen heb ik de beste klantbelevingen gehad bij zaken die echt oprecht de tijd namen voor mij. Dat je bijvoorbeeld in een ijssalon verschillende smaken mag uitproberen, of dat een medewerker in een kledingwinkel actief meezoekt naar iets wat jij wilt. Eigenlijk ook wel een goede truc, want dan vind ik het persoonlijk al moeilijker worden om vervolgens zonder iets te kopen de deur uit te lopen. Vriendelijk en geïnteresseerd zijn naar de klant is zo simpel, maar brengt zoveel op.

Meest teleurstellende klantbeleving

Ik heb eens een bestelling geplaatst in een bekende kledingzaak, typisch een merk waar je wel een degelijke kwaliteit en service mag verwachten. Na een tijdje niks meer over de levering en beschikbaarheid van het artikel gehoord te hebben, besloot ik zelf weer een keer de winkel binnen te stappen. Er werd mij vervolgens in de winkel beloofd dat het artikel ergens volgende week zou komen en er dan contact met mij zou worden opgenomen. Tot de dag van vandaag heb ik nooit meer iets gehoord.

Kwaliteiten

Avontuurlijk, spontaan, leergierig, no nonsens