Ons Team
Marloes Klaasen
Korte introductie van jezelf en je rol binnen Bluedesk CRM:
Ken je die veilige situatie waarin iedereen weet wat er moet gebeuren omdat we het al jaren zo doen? Weet je dat verandering nodig is om een andere koers te kunnen varen, maar je kijkt op tegen het onzekere vooruitzicht wat dat betekent voor jouw mensen? Hoelang duurt dit project? Wie hebben we allemaal nodig? Wat hebben we nodig en met welk budget?
Wil je snel kunnen reageren op veranderlijke situaties en nieuwe patronen herkennen waarbij je in contact blijft met jouw publiek?
Het is mijn missie jouw organisatie te helpen, jouw koers te ondersteunen middels een gestroomlijnde samenwerking en innovatieve technische oplossingen. Van strategie naar concepten en oplossingen. Ik neem jouw organisatie stap voor stap mee met een duidelijk plan, budget en planning.
Functie
Salesforce Business Consultant
Opleiding
HBO – Natuurgeneeskunde
Geboortejaar
1981
Bluefan sinds
2023
Interesses
Wielrennen, natuur, schaatsen en muziek
Beste klantbeleving
Bij het trainen voor de Alph D’huZes heb ik een trainer aangeschaft waar ik mijn racefiets op kan zetten om binnen te trainen. Hierdoor kan ik zo veel mogelijk trainingsuren maken. De trainer stond binnen twee dagen op de stoep. Na drie maanden ontstond er een defect. Om tijd te winnen reed ik het apparaat zelf naar de leverancier. Ze zouden een technisch onderzoek doen om te kijken wat er binnen de garantie valt. Nog voordat ik thuis was ontving ik een mail dat er een nieuw apparaat werd opgestuurd. Wederom binnen twee dagen op de stoep. Ik hoefde geen één trainingsdag te missen.
Meest teleurstellende klantbeleving
De koop van een huis kan behoorlijk stressvol zijn. Vooral wanneer je te maken hebt met een verbouwing en de overgang van max. twee maanden van je oude naar het nieuwe huis. De vloer was bij ons het laatste wat gelegd werd. Drie weken voor de verhuizing. Bij levering bleek de verkeerde vloer geleverd te zijn. Deze was op afroep gemaakt en er kon niet zomaar de volgende dag een andere vloer geleverd worden. De leverancier schoof de schuld meteen in onze schoenen in plaats van dat er werd meegedacht naar een oplossing. Dan ben je als leverancier niet bezig met de reis die je klant meemaakt.
Kwaliteiten
Doordat ik heel snel kan schakelen tussen verschillende partijen en type mensen kan ik snel het overzicht creëren om in te schatten wat er nodig is om tot een oplossing te komen. Bij de implementatie heb ik aandacht voor iedereen en bewaar ik toch de focus om zo efficiënt en energiek mogelijk de samenwerking op te zoeken.