Marlies van Dalfsen
Korte introductie van jezelf en je rol binnen Bluedesk CRM:
Sinds september 2022 werk ik werkzaam als Applicatie Specialist bij Bluedesk CRM. Hier ben ik medeverantwoordelijk voor de implementatie en inrichting van de Salesforce omgeving van onze klanten. Voordat ik bij Bluedesk CRM ben begonnen, heb ik een aantal jaar in de reisbranche gewerkt. De ervaringen en kwaliteiten die ik daar heb opgedaan, kan ik bij Bluedesk CRM goed inzetten.
Om organisaties op de juiste manier te begeleiden bij het automatiseren en optimaliseren van hun processen wil ik mij echt kunnen verplaatsen in de eindgebruiker. Zo kan er kritisch gekeken worden naar de huidige klantsituatie en hoe Bluedesk CRM nu echt van toegevoegde waarde kan zijn.
Functie
Salesforce Applicatie Specialist
Opleiding
Traineeship Salesforce-consultant
HBO Management Toerisme
Geboortejaar
1997
Bluefan sinds
2022
Interesses
Reizen, games, muziek, uiteten met vrienden
Beste klantbeleving
Toen ik op zoek was naar een cadeau voor een vriend, heb ik contact opgenomen met een iemand die gepersonaliseerde cadeaus maakt. Zij heeft iets gemaakt wat helemaal aansloot bij mijn wensen en ook nog eens erg leuk ingepakt. Na het verzenden heeft ze mij goed op de hoogte gehouden van de status en ook ontving ik meteen een berichtje na aflevering. Bij het pakketje zat een mooie handgeschreven kaart, dit heeft er helemaal voor gezorgd dat deze aankoop mij bijblijft.
Meest teleurstellende klantbeleving
Het drinken van een drankje op een terrasje in Zweden. Na een half uur wachten op ons drinken, kwam de serveerster met een schaaltje olijven
en borrelnootjes om excuses aan te bieden. Bij het afrekenen bleek dat de olijven en nootjes drie keer zo duur waren dan onze drankjes. En ondanks dat hier niks van gegeten was, moest wij dit wel betalen. Ook moesten wij aan de overkant van de straat geld pinnen, aangezien het restaurant niet alle betaalpassen accepteerden.
Kwaliteiten
Stressbestendig, analytisch, flexibel en behulpzaam