Skip to content

Ons Team

Marinjo van Happen

Na mijn studie ben ik direct in de CRM wereld terecht gekomen. Na wat omzwervingen bij verschillende, zowel grote als kleinere bedrijven, bij Bluedesk CRM beland. In mijn functie als CRM Consultant op het gebied van Salesforce mag ik organisaties bijstaan hun doelen te verwezenlijken door hen te helpen bij het inrichten van de CRM applicatie. Het menselijke aspect vind ik hierin belangrijk. De software moet ondersteunend zijn en de gebruiker helpen bij het dagelijkse werk. Door een goede samenwerking, een partnerschap, kom je vaak tot het beste resultaat!

Marinjo van Happen

Opleiding

  • WO: Bedrijfskunde

Geboortejaar

1986

Bluefan sinds

2020

Interesses

Sport (Tafeltennis, Voetbal), Muziek, Culinair

Beste klantbeleving

Bedrijven die de klantverwachtingen proberen te overtreffen, betrouwbaar zijn en je meenemen in het proces vind ik top. Op allerlei gebieden zijn deze bedrijven te vinden, maar ik zal een paar voorbeelden noemen. Zonder de naam te noemen is er een bedrijf waar je online een bril kan bestellen tegen scherpe prijzen. Je kunt heel eenvoudig je bril configureren en dan geldt als je voor een bepaalde tijd bestelt, wordt je bril de volgende dag geleverd. Je kunt exact volgen waar “jouw” bril is in het proces. Toen bleek dat het glas wat ik had besteld niet op voorraad was. Om toch te kunnen voldoen aan de levertijd hebben ze kosteloos een duurder type glas gemonteerd. Super service! Een ander voorbeeld betreft een hypotheek bemiddelaar waar je alles (ja, echt alles!) online kunt regelen. De portal was zo goed en intuïtief dat je precies kon inzien wat je kunt lenen, welke documenten je nog moet uploaden en wat de status is van je hypotheekaanvraag. Daarnaast was ook de communicatie geweldig met diverse bevestiging en notificaties per mail, zodat je altijd op de hoogte bent. De consultants van dienst wisten exact waar ze het over hadden en waren op de hoogte van mijn situatie. Wat mij betreft een geweldige combinatie van software die het leven van de gebruiker makkelijker maakt en je inzicht geeft in de situatie.

Meest teleurstellende klantbeleving

Bedrijven die vastgeroest zijn en niet meegaan met de tijd lijken het belangrijker te vinden om allerlei onzin procedures te volgen dan de klant te helpen. Vaak wordt de klant dan ook niet serieus genomen, maar wordt hij of zij als een nummer behandeld. Ook hier zijn legio voorbeelden van. Zo wilde ik mijn rijbewijs aanvragen bij mijn gemeente en ik had netjes een afspraak staan voor 11.50 uur op vrijdag. Die ochtend had ik mijn rijexamen behaald, dus uiteraard had ik zin om direct de weg op de gaan. We meldden ons een minuut te laat en de medewerker wilde het rijbewijs niet maken omdat de gemeente om 12.00 uur dicht gaat. Stel je voor dat ze om 12.01 naar huis zou moeten. Na een hoop stampij uiteindelijk toch mijn rijbewijs gekregen, maar klantvriendelijk was het zeker niet.

Kwaliteiten

Authentiek, analytisch, betrouwbaar en sociaal.