Skip to content

Ons Team

Jerremy Nobel

Sinds 2018 ben ik bij Bluedesk CRM werkzaam als CRM Business consultant waarin ik afwisselend verantwoordelijk ben voor project management en functionele werkzaamheden. Hierin help ik klanten graag hun doelstellingen te behalen door de bedrijfsprocessen te digitaliseren, optimaliseren en automatiseren. In CRM zit veel potentie en ik help onze klanten graag meerwaarde te creëren door met een kritische blik de wensen te vertalen naar praktische en efficiënte oplossingen. Ik krijg energie om als ‘bruggenbouwer’ mij tussen mens, organisatie en techniek te begeven.

Als Bluedesk CRM en onze relaties voortdurend blijven groeien ben ik tevreden. Hierin dagen we onze klanten en onszelf graag uit om kritisch na te denken, maar ook stil te staan bij successen. Waarmee kunnen we jou helpen?

Opleiding

WO Master ICT in Business

HBO Business IT & Management

  • Minor Project en Programmamanagement

 

Geboortejaar

1994

Bluefan sinds

2018

Interesses

Reizen, videografie, fotografie, muziek, DJ’en, skiën en tennis

Beste klantbeleving

Toen mijn Macbook een paar maanden oud was kreeg ik problemen met het toetsenbord. Een aantal toetsen reageerden niet goed en anderen maakten een te hard geluid, dit bleek een bekend probleem te zijn. Helaas had ik geen tijd het toetsenbord te laten repareren, omdat ik mijn laptop een tijd kwijt zou zijn terwijl ik dagelijks een laptop nodig had. Een aantal maanden later brak ik zelf per ongeluk een stukje plastic behuizing in het beeldscherm af. Op de laatste dag van garantie besloot ik toch langs een Apple store te gaan. Mijn Macbook kon opgestuurd worden omdat mijn problemen met het toetsenbord een bekend probleem was. Ik kreeg een leenlaptop aangeboden nadat ik aangaf eigenlijk niet zonder laptop te kunnen. Uiteindelijk duurde de reparatie 5 weken. Toen ik mijn Macbook kwam ophalen had ik een compleet nieuwe behuizing inclusief toetsenbord én beeldscherm gekregen, terwijl eigen aangebrachte schade niet binnen de garantie valt. Ik was enorm opgetogen van de goede service, gelijkwaardige meegekregen leenlaptop en geweldige reparatie service.

Meest teleurstellende klantbeleving

Een aantal jaar geleden in een horecagelegenheid onnodig lang moeten wachten op de rekening en meerdere malen verzocht of wij de rekening konden krijgen. Toen we na ruim een half uur wachten weg wilden gaan werd de rekening heel snel geprint.

Kwaliteiten

Sociaal, Probleemoplossend, Stressbestendig, Klantgericht