Skip to content

Ons Team

Jeroen van den Berg

Na mijn studie ben ik direct bij Bluedesk CRM in dienst gekomen. Afgezien van leuke stage en afstudeer adressen is Bluedesk CRM dus mijn eerste échte werkgever. In voorgaande stageperioden heb ik mezelf al goed kunnen ontwikkelen, speciaal wat betreft zelfstandigheid. Contact leggen met huidige en/of potentiële klanten gaat mij dan ook goed af. Naast mijn technische bedrijfskundige achtergrond heb ik al veel projecten gedaan op het gebied van IT. Een minor in Madrid heeft mij nog wat meer technische houvast gegeven. De opgedane kennis van beide gebieden, bedrijfskundige aspect en technische IT, zorgen ervoor dat ik met veel plezier en een goede basis ben begonnen aan deze mooie uitdaging.

Opleiding

  • HBO: Technische Bedrijfskunde

Geboortejaar

1996

Bluefan sinds

2020

Interesses

Speler, trainer en coach bij hockey, (online-) schaken en bijkletsen met vrienden.

Beste klantbeleving

Een bedrijf waarbij ik een abonnementsvorm heb afgesloten ontvang ik altijd op de correcte datum mijn product. Tevens zit er vaak een verassende en opbeurend bericht bij wat je toch even die goede moed toe praat. Na een aantal maanden lid te zijn krijg ik af en toe de mogelijkheid om een Limited edition te bestellen. Daarnaast krijg ik soms een ander klein collectors item mee gestuurd. Zelfs het opzeggen van het abonnement (tijdelijk), was goed te vinden en zonder enige complicaties geregeld. Vaak krijg je eerst drie keer de vraag of je wel echt wil stoppen en soms zelfs een hele enquête over de reden waarom je stopt. Als je überhaupt kan vinden waar je moet opzeggen. Erg tevreden met dit bedrijf wat naast een goed product zijn bijzaken goed heeft geregeld en extra’s levert zonder dat daar om gevraagd is!

Meest teleurstellende klantbeleving

In veel bedrijven is de interne communicatie vaak niet op orde. Ik had een energiecontract bij een leverancier en werd gebeld of ik met een bepaalde korting bij hen wilde blijven. Volgens deze verkoper kon deze korting niet scherper en was dit goedkoper dan het jaar daarvoor. Dat was allereerst al niet waar, omdat bij het aansluiten vaak éénmalige kortingen zijn verwerkt. Ten tweede bleek dat ik via een vergelijkingssite zo’n 15% goedkoper uit was bij dezelfde energieleverancier. Om het proces te versnellen vroeg ik of ik niet gewoon voor die prijs bij hen kon blijven. Dat bleek niet te kunnen. Ik moest me eerst uitschrijven bij deze energiemaatschappij en vervolgens via een vergelijkingssite opnieuw aanmelden bij dezelfde energiemaatschappij. Erg omslachtig als het via die weg ineens wel mogelijk is.

Kwaliteiten

Out-of-the-box denken, helikopterview, behulpzaam en probleemoplossend vermogen.