Jeroen Coopmans
Korte introductie van jezelf en je rol binnen Bluedesk CRM:
Ik vervul bij Bluedesk CRM de rol van Business Consultant in het Salesforce-team. Dit is de verbindende factor tussen de technische consultants en de stakeholders van de klant. Gedurende het project zorg ik ervoor dat de oplossing aansluit op de verwachtingen en user stories van de opdrachtgever. Door mijn kennis en ervaring in sales- en marketingprocessen en project- en veranderingsmanagement kan ik klanten in iedere fase van het project ontzorgen.
Hierbij denk ik vanuit klantperspectief. Het startpunt is altijd verbetering van de klantervaring, om vervolgens met terugwerkende kracht de technologie, processen en cultuur die deze verbetering mogelijk maken te realiseren. De slimme oplossingen van het Salesforce-landschap maken dit mogelijk.
Functie
Salesforce Business Consultant
Opleiding
Administrator – Salesforce
Pardot Specialist – Salesforce
Facility Management – Hogeschool Diedenoort Wageningen
Geboortejaar
1975
Bluefan sinds
2022
Interesses
Mountainbiken, samen met mijn gezin wandelen en picknicken in de natuur, borrelen en eten met vrienden, lezen, home exchange vakanties en marketing-automation-oplossingen van Salesforce.
Beste klantbeleving
Dat de bezorger van Coolblue bij het leveren van een nieuw apparaat aan me vroeg of hij het oude apparaat mee mocht nemen in zijn bakfiets.
Meest teleurstellende klantbeleving
Koffie in Frankrijk.
Kwaliteiten
Klantgericht, leergierig, empathisch, oplossingsgericht en creatief