Skip to content

Ons Team

Inez Koster

Customer Success betekent voor mij dat ik ga voor het succes van mijn klanten. Ik ga graag samen met mijn klanten op zoek naar de beste manier om de techniek interne processen zo effectief en efficiënt mogelijk te laten ondersteunen.

Ik ben een proactieve, gedreven en creatieve procesdenker, die haar hart verloren heeft aan de non-profit wereld. Al zo’n 15 jaar balanceer ik op de grens tussen business en techniek. Het is heerlijk om mijn liefde voor fondsenwerving te kunnen combineren met mijn ervaring met data- en CRM-oplossingen. En zo mijn klanten een stap verder te helpen!

Opleiding

HEAO Small Business
Post HBO Leergang Customer Relationship Management

Geboortejaar

1974

Bluefan sinds

2021

Interesses

Kunst en Cultuur in de breedste zin van het woord, lezen, escape rooms, vaak en lang borrelen en eten met vrienden.

Beste klantbeleving

In 2015 hadden wij thuis een kleine brand in de meterkast. Gelukkig is mijn echtgenoot ooit afgestudeerd als elektricien, waardoor hij wist hoe hij kortsluiting moest maken en het probleem snel verholpen was. Nou ja… het directe gevaar geweken was. Want toen begon de ellende. Waar komt al dat water vandaan wat over onze stoppenkast sijpelde? Een belletje naar onze verzekeraar was genoeg. We kregen een projectleider toegewezen en een stroom aan experts overspoelde ons huis. De oorzaak bleek een lekkende spoelbak in de badkamer. De projectleider van de verzekering heeft ons totaal ontzorgd. En alles is keurig gerepareerd. Zo fijn als iemand op zo’n moment met je meedenkt en ervoor zorgt dat alles opgelost wordt!

Meest teleurstellende klantbeleving

Tja… jammer genoeg zijn dat er best een paar. De gemene deler is het gebrek aan samenwerking tussen afdelingen. Er zijn problemen met internet en je verzoekt om een expert om het eens te bekijken. Maar dat wordt niet gehonoreerd. Wanneer na weken aanmodderen de beslissing tot overstappen (en dus opzeggen) volgt, val je plotseling in het bakje retentie en is alles mogelijk. Te laat. We zijn nu te boos. Jammer dat helpdeskmedewerkers niet meer vrijheid hebben, dan had het überhaupt niet tot opzeggen gekomen. Of een toffe salesmedewerker die je goed helpt met advies en je gaat over tot koop. Maar de nazorg blijkt aan alle kanten te rammelen.

Customer Experience is het totaal van alle belevingen van een klant tijdens de interacties met het merk, zowel offline als online. Daarbij gaat het dus niet om één bepaald contactmoment, maar om het geheel van contactmomenten in de hele Journey en over de gehele beleving van het ‘klant’ zijn. Daar gaat het nog regelmatig mis…

Kwaliteiten

Procesdenker, analytisch, resultaat- en kwaliteitsgericht. Altijd op zoek naar verbetering en optimalisatie. En ik ben ook nog eens heel enthousiast en gezellig 😉