Hans Post
Korte introductie van jezelf en je rol binnen Bluedesk CRM:
In januari 2023 ben ik gestart als Technical Salesforce Consultant bij Bluedesk CRM. Voor de implementatie en het beheer van Salesforce van onze klanten, kijk ik graag mee naar de doelmatige en beheersbare toepassing van Force.com.
Ik ben altijd benieuwd naar de achterliggende reden van een vraag naar gewenste functionaliteit. Daarnaast ben ik graag een coach voor consultants, admins en developers en geniet ik van mijn rol als vertaler van wensen en eisen naar pragmatische, degelijke, technische oplossingen.
Sinds 2008 werk ik met Salesforce waarvan ik de mogelijkheden van het onderliggende Force.com elke keer weer fenomenaal vind. Vanaf 2014 heeft de ontwikkeling van ‘Flow’ mijn aandacht. Ik blijf mij graag verdiepen in nieuwe ontwikkelingen en toepassingen om klanten en collega’s verder te helpen.
Functie
Technical Salesforce Consultant
Geboortejaar
1968
Bluefan sinds
2023
Interesses
Muziek. In mijn vrije tijd zit ik liefst achter mijn drumstel.
Beste klantbeleving
Wanneer een verkoper vraagt naar verwachting of de behoefte die moet worden ingevuld en de aanbieding daarop baseert.
Meest teleurstellende klantbeleving
Wanneer de verkoper/aanbieder louter dozen schuift en de eigen producten niet of nauwelijks kent.
Kwaliteiten
Teamspeler, loyaal, nauwkeurig en pragmatisch.