Skip to content

Ons Team

Frederic Jacobs

Ik ben Frederic Jacobs en na mijn studie, Bedrijfseconomie en Horeca Ondernemer/Manager heb ik mezelf aangeleerd websites te maken en deze heb ik ook voor enkele klanten en bekenden gemaakt en beheerd. Ik ben iemand die graag mensen tevreden en gelukkig maakt en door mijn affiniteit met computer gerelateerde zaken ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe baan in deze branche. Via, via kwam Bluedesk CRM op mijn pad. Ondanks het ontbreken van een IT gerelateerde opleiding, heb ik bij Bluedesk CRM een unieke kans gekregen om een opleidingstraject in te gaan om deze kennis op praktische wijze op te doen. Ik heb als verkoper aan de deur al veel ervaring als gebruiker met de Salesforce CRM-oplossing dus dit was een mooi opstapje om mezelf daar verder in te gaan verdiepen. Bij Bluedesk CRM vervul ik de functie van een Applicatie Specialist.

Opleiding

HBO BedrijfseconomieĀ 

MBO Horecaondernemer/manager

Geboortejaar

1985

Bluefan sinds

2017

Interesses

ICT, websites maken, tv series, podcasts, films, triatlon, Formule 1 en wielrennen

Frederic Jacobs

Beste klantbeleving

Een aantal jaar geleden heb ik bij een garage een 2e hands auto gekocht. Helaas ging er het een na het andere kapot. De garage heeft diverse keren de auto kosteloos opgehaald en gerepareerd. Dit hadden ze lang niet altijd hoeven doen en was gewoon pure service vanuit hun naar mij. De wetenschap dat ze zonder probleem een stapje extra zetten om het de klant makkelijk te maken is erg fijn. Ondanks de problemen met de auto ga ik hier weer kijken voor mijn volgende auto.

Meest teleurstellende klantbeleving

Ik stoor me mateloos aan een medewerker, in een supermarkt of elke andere zaak, die je niet eens aankijkt als je een vraag stelt. Soms word je ergens geholpen maar dan straalt het langs alle kanten desinteresse uit. Dit ervaar ik dan als een slechte klantbeleving en doet mij in het vervolg kiezen voor een andere winkel.

Kwaliteiten

Analytisch, gedreven, klantgericht en zorgzaam