Erwin de Winter
Korte introductie van jezelf en je rol binnen Bluedesk CRM:
Sinds november 2022 werk ik werkzaam als Salesforce Business Consultant.
Ik heb al meer dan 20 jaar ervaring in digitalisering en automatiseringsprocessen. De rode draad hierin is het digitaal verwerken van informatie en het werken aan customer succes. Ik ben de verbindende schakel tussen business en ICT. Bij Bluedesk CRM zorg ik dat de businessprocessen van de klant helder en duidelijk worden. Zodat wij deze kunnen vertalen naar efficiëntie en effectieve handelingen, door digitalisering. Zodat er tijd overblijft voor het kernproces van de klant. Salesforce is hierbij een perfecte oplossing met meer dan 3000 apps. Ik kom jullie graag helpen!
Functie
Salesforce Business Consultant
Opleiding
Post HBO Informatiemanagement en bedrijfsvoering
Post HBO Next Marketeer B
UVA Economische Geografie
UVA Colloquium doctum
MBO Commercieel
Geboortejaar
Eeuwig 38. Maar officieel 1968
Bluefan sinds
Sinds 1 nov 2022 in dienst, maar al echte fan sinds eind 2015.
Interesses
Heel breed. Meeste tijd gaat naar gezin, verbouwing en tuin en hond. Ik vind het prachtig om te zeilen, schaatsen en te skiën/snowboarden, op en buiten piste. Én zelfs Snowworld in Zoetermeer of Landgraaf vind ik leuk. Ik ga graag op pad met familie en vrienden. En ben begonnen met Kiten. Al word ik meer door het water gesleept dan dat ik de kite onder controle heb.
Beste klantbeleving
Misschien niet de beste maar wel een mooie. Product online besteld en ontvangen. Werkte niet. Om de hele melding snel, efficiënt en effectief af te handelen, werd er gevraagd om het product te vernietigen, een foto te maken en te mailen. Daarna stuurden ze een nieuw product toe. Mooi toch?
Meest teleurstellende klantbeleving
Meest teleurstellende klantervaring: 4-sterren resort op een wintersport locatie waar dan ook niet één klantproces was wat klopte! Veel sales, weinig service.
Kwaliteiten
Teamspeler, dienstverlenend, enthousiast, servicegericht en koersvast in de informatievoorziening en ICT.