Skip to content

Ons Team

Dennis Tollenaar

Sinds juni 2021 werk ik als applicatie specialist bij Bluedesk CRM. Dagelijks help ik onze klanten met Salesforce gerelateerde vraagstukken en adviezen.


Voordat ik bij Bluedesk CRM ging werken, heb ik zeven jaar bij Tiqets in Amsterdam gewerkt. Ik ben gestart als shiftleader Customer Service tijdens mijn studie HTRO. Na het behalen van mijn bachelor ben ik fulltime gaan werken bij Tiqets. Als partnership manager was ik verantwoordelijk voor de sales in de Benelux en de UK. Vanwege mijn ervaring met Salesforce ben ik in 2019 gestart als Salesforcebeheerder binnen Tiqets. Na het behalen van mijn certificaten en het volgen van veel trainingen wilde ik heel graag aan de slag bij Bluedesk CRM, omdat ik de kans krijg mijn kennis op het gebied van Salesforce komende jaren verder uit te breiden.

Opleiding

HBO Toerisme – Amsterdam
Minor – Business Management Universidad Sevilla
HAVO – Doorn

Geboortejaar

1993

Bluefan sinds

2021

Interesses

Voetbal, fitness, watersport, wintersport, city trips en lekker eten!

Beste klantbeleving

De sportschool tijdens de corona pandemie. Niet denken in wat niet kan, maar denken in mogelijkheden. Innovatief zijn: online lessen geven, materiaal aan leden in bruikleen geven en zoveel mogelijk buiten sporten. De sportschool heeft mij zelf benaderd met uitleg van de mogelijkheden en of ik mijn abonnement wilde stopzetten. Door alle mogelijkheden die zij bleven aanbieden en de goede open communicatie heb ik mijn abonnement gewoon laten doorlopen. Ik merk dat bedrijven in deze periode pro-actiever zijn en de klant nog vaker op nummer 1 zetten.

Meest teleurstellende klantbeleving

Niks is vervelender dan wachten op iets wat je hebt besteld en wat er eigenlijk al zou moeten zijn. Helemaal als hierover niet of slecht wordt gecommuniceerd. Onlangs bestelde ik online een verjaardagscadeau. Voor het bestellen stond er vandaag besteld morgen in huis. De volgende dag had ik het cadeau nog niet ontvangen. Prima, dat kan eens gebeuren. De volgende dag weer niks. Toen heb ik contact opgenomen met de leverancier. Dit product was niet op voorraad en ze konden niet aangeven wanneer dit product weer op voorraad zou zijn. Uiteindelijk heb ik de aankoop met veel moeite kunnen annuleren en het heeft veel tijd en ergernis opgeleverd. Bij dit bedrijf bestel ik dus niet meer. Ik vind het heel belangrijk dat ik actief, eerlijk en duidelijk geïnformeerd wordt en dat mogen de klanten van Bluedesk CRM ook van mij verwachten.

Kwaliteiten

Positief, sociaal, klantgericht, flexibel.