Ons Team

Daan van de Donk

Binnen Bluedesk CRM ben ik gestart als afstudeerstagiair. De komende periode zal ik onderzoeken hoe Bluedesk CRM kansen bij haar klanten eerder kan herkennen en hoe zij haar klanten het beste kan ondersteunen.

Opleiding

HBO – Commerciële Economie

Geboortejaar

1992

Bluefan sinds

2021

Interesses

Formule 1, snowboarden, kickboksen.

Beste klantbeleving

Enige tijd geleden heb ik bij een restaurant in Nijmegen gegeten. Waar ik het normaal vind dat er in een restaurant aandacht aan je besteed wordt, overtroffen zij al mijn verwachtingen. Zowel de wijnkaart, cocktailkaart en dinerkaart werden doorgenomen. Het personeel vond het leuk om te helpen bij de keuzes. Zo werd er bij elk gerecht uitgebreid verteld wat het was, hoe het bereid wordt en waar de producten vandaan komen. Hierdoor werd het gevoel gecreëerd dat onze tafel de enige en speciaal was. Inmiddels ben ik er nu een aantal keer geweest en blijft deze mate van gastvrijheid hetzelfde.

Meest teleurstellende klantbeleving

Afgelopen zomer (2021) heb ik samen met mijn vriendin een hotel geboekt in Nederland. Eenmaal hier aangekomen hebben wij ons ingecheckt en  gereserveerd voor één van de restaurants die bij het hotel zit. Vervolgens hebben wij onze spullen op de kamer gezet en zijn wij naar de wijnbar gegaan om vast even een drankje te doen, voordat we gingen eten. Hier begon de ellende. Het was druk, te weinig personeel en ze gaven ons geen aandacht. Het duurde tenminste 45 minuten voordat wij drinken konden bestellen en minstens zolang voor wij ons drinken kregen. Deze ervaring en dienstverlening werd voortgezet in het restaurant. Er was sprake van erg veel dubbele reserveringen en er werd van alles vergeten. Na deze ervaring, dachten wij dat het niet erger kon. Toch wel. Onze kamer was vies, het bed erg slecht en het meubilair stuk. De volgende ochtend hebben wij besloten om uit te checken en kregen ons geld niet terug. Wij komen hier nooit meer terug.

Kwaliteiten

Sociaal, zorgzaam en nauwkeurig