Skip to content

Ons Team

Chaadi Idrissi

Sinds kleins af aan ben ik al gefascineerd door software en techniek, met name de automatisering van werkzaamheden. Ik stond er altijd van versteld hoe met bepaalde code taken sneller konden worden uitgevoerd.

Voor ik bij BluedeskCRM aan de slag ging heb ik veel ervaring opgedaan in het programmeren van applicaties/systemen. Mijn opleiding tot software engineer in combinatie met mijn brede oriëntatie op gebied van IT komen op meerdere vlakken binnen de organisatie van pas. Mijn skills pas ik graag toe in het ondersteunen van het team, ten behoeve van de beste dienstverlening aan onze klanten. Ogenschijnlijk ingewikkelde en onoplosbare problemen zijn voor mij een uitdaging, met als enige uitkomst: een tevreden klant.

Opleiding

HBO – Software Engineering

Geboortejaar

1998

Bluefan sinds

2021

Interesses

Boeken, zwemmen, fitness, programmeren, logo’s/ flyer design, website design / ontwikkeling, GUI Design, modificeren van applicaties en spellen.

 

Beste klantbeleving

Mijn beste klant beleving was bij Malmberg. Een schoolboek had een hele boel type/spelling fouten. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Malmberg om dit aan te kaarten en ik kreeg vervolgens de nieuwste versie gratis thuisgestuurd.

Meest teleurstellende klantbeleving

Mijn internet deed het niet, daarna heb ik 2 uur met de provider aan de lijn gezeten om vervolgens te horen dat dit niet te repareren is momenteel en dit 3 dagen kan duren. Vervolgens heb ik na 3 dagen de klantenservice gebeld en toen hoorde ik van de medewerker dat er nooit een afspraak ingepland stond…

Kwaliteiten

Authentiek, resultaat gericht, oplossingsgericht, communicatief en leergierig