Skip to content

Ons Team

Bart Floren

In november 2020 ben ik bij Bluedesk CRM begonnen als Technisch CRM consultant. In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het inrichten en implementeren van de technische aspecten van Aurea CRM met als streven om klanten te helpen hun klantprocessen te digitaliseren, optimaliseren en automatiseren.

Voordat ik bij Bluedesk CRM begonnen ben, heb ik eerst vijf jaar als Technisch Consultant voor een subsidieadviesbureau gewerkt. In deze functie hielp ik zowel kleine als (middel)grote organisaties in het faciliteren en maximaliseren van innovatiesubsidies. Het voorname doel hierbij was om klanten te helpen met excelleren door R&D risico’s op te vangen, en hiermee hun innovatieve producten sneller naar de markt te kunnen brengen.

Het raakvlak van beide functies zit hem in het correct kunnen vertalen van de business naar technologische oplossingen en omgekeerd, het kunnen vertalen van de technische vraagstukken, naar een verbetering in de bedrijfsprocessen.

Opleiding

  • HBO, Innovatie & Beheer Informatiesystemen
    • Minor: Business Process Management
    • Minor: Business Intelligence & IT Governance
  • MBO, ICT Administrator

Geboortejaar

1992

Bluefan sinds

2020

Interesses

Outdoor, scouting, city trips, wintersport, series en film

Beste klantbeleving

Enkele maanden geleden werd er bij ons aangebeld door een vertegenwoordiger van mijn huidige televisie- en internetprovider. Waar ik destijds nog een consumentenabonnement had, kon ik ook een zakelijke aansluiting krijgen gezien ik een vereniging met KVK-nummer op mijn adres geregistreerd had staan. Door op deze manier met mij mee te denken heb ik (zonder bijbetaling) een 30% snellere internetverbinding met de nieuwste hardware en bedrijfsvoordelen kunnen verkrijgen.

Meest teleurstellende klantbeleving

Bij de aankoop van mijn eerste woning heb ik een aantal meubels thuis laten bezorgen. Bij levering en montage van het tv-dressoir, bleken verschillende houten planken gespleten en beschadigd. De medewerkers die het meubel in elkaar hebben gezet hebben hier foto’s en melding van gemaakt, maar gaven aan hier verder niets in te kunnen betekenen. Een paar dagen later werd ik gemaild met het verzoek om (nogmaals) foto’s aan te leveren om de beschadigingen aan te tonen. Hierop volgend moest een afspraak gemaakt worden, waarna een reparateur langs zou komen om te beoordelen of de schade gerepareerd zou kunnen worden, of dat er een nieuw meubel opgestuurd moest worden. Dat laatste bleek helaas het geval… Uiteindelijk heb ik nog wekenlang moeten wachten tot ik het juiste meubel ontvangen had, en verschillende dagen vrij heb moeten nemen. Dit terwijl de schade op dag 1 van ontvangst al gemeld was, en de reparatiebeoordeling of proces tot vervangen meubel, al door de betreffende medewerkers in gang had kunnen worden gezet. Enkele procesverbeteringen of het verwijderen van één of twee schakels had mijzelf, de klant, een stuk minder hoofdpijn bezorgd.

Kwaliteiten

Out-of-the-box denker, klantgericht, loyaal, zorgzaam