Bart Doggen
In oktober 2021 gestart als Applicatie specialist bij Bluedesk CRM. Binnen deze functie ben ik medeverantwoordelijk voor de implementatie en inrichting van de Salesforce omgeving van onze klanten. Ik help en adviseer bestaande klanten van Bluedesk CRM met salesforce vraagstukken. Mijn persoonlijke doel is om de klant verder te helpen en een passende oplossing te bieden. Dit doe ik door de oplossingen kritisch te beoordelen op de inhoud, duidelijk te definiëren en te testen.
Sinds 2015 heb ik ervaring met Salesforce, zo heb ik onder andere een maatwerkoplossing ontwikkeld voor een organisatie op het gebied van payroll, backoffice services en HR-management met diverse implementaties en integraties. Ik vind het leuk om mezelf uit te dagen op het technisch vlak en hier net dat stapje extra te zetten voor onze klanten.
Opleiding
HBO Projectmanagement
Multimedia techniek GLR
Geboortejaar
1980
Bluefan sinds
2021
Interesses
Sportief o.a. Fietsen, Zwemmen, Snowboarden. In mijn vrije tijd ben ik graag buiten in mijn tuin of in de natuur.
Beste klantbeleving
Wanneer de verkoper de tijd voor je neemt en kennis heeft van het product waar je geïnteresseerd in bent. Zelf met alternatieven of suggesties komt om op deze manier het best passende product aan mij te kunnen verkopen.
Meest teleurstellende klantbeleving
Je loopt een winkel of showroom binnen om een aankoop te gaan doen maar vervolgens word je genegeerd door de verkoper of vertegenwoordigers. Ze beoordelen je op je voorkomen “de verpakking” zonder de verkoop kans te willen pakken. Gelukkig zijn er dan nog meer plaatsen waar je terecht kunt en wel goed geholpen wordt.
Kwaliteiten
Teamplayer, betrokken, nauwkeurig, realistisch en oplossingsgericht.