Ons Team

Barry Panis

Sinds november 2021 ben ik als applicatie specialist actief bij Bluedesk CRM. Aan mij de taak om dagelijks onze klanten te helpen met Salesforce gerelateerde vraagstukken en adviezen.

Voordat ik bij Bluedesk CRM ben begonnen, was ik twee jaar actief als Keyuser Salesforce/SAP voor Vivisol NL. Daar was ik namens de afdeling Sleep actief voor de implementatie van Salesforce als nieuw CRM-systeem voor Vivisol.

De ervaringen aan de kant van de ‘klant’ neem ik nu graag mee richting Bluedesk CRM. Hier krijg ik de kans om mijn kennis op het gebied van Salesforce verder uit te breiden komende jaren.

Opleiding

HBO Journalistiek – Tilburg

VWO – Dongen

Geboortejaar

1989

Bluefan sinds

2021

Interesses

Voetbal, darts, koken, (board)games en quizzen.

Beste klantbeleving

Tijdens de verbouwing van ons huis heeft de elektricien steeds heel proactief meegedacht met onze planning. Hij hield mede in de gaten wanneer de keuken gezet moest worden en wanneer de stukadoor klaar was met het werk.

Voor mijn vriendin en voor mij was het onze eerste verbouwing, waar natuurlijk een hoop op je af komt en veel dingen nieuw zijn. In een project dat dan een paar maanden duurt is het heel fijn als professionals vanuit hun expertise je advies geven en regelmatig een vinger aan de pols houden.

Op die manier mensen adviseren en er voor zorgen dat zij hun doelen bereiken is iets wat ook mijn streven is.

Meest teleurstellende klantbeleving

Ooit geprobeerd een pakketje van buiten de EU door de Nederlandse douane te krijgen?
Na het online betalen van de inklaringskosten aan de vervoerder, krijg je een bericht dat het  maximaal 7 dagen duurt voordat het pakket bezorgd wordt.

In werkelijkheid mag je blij zijn dat je het pakket binnen een maand ontvangt.
Wat nog het meest stoort is dat je verwachtingen als klant op geen enkele manier gemanaged worden. Als je weet dat het een maand duurt dan kun je daar rekening mee houden. Maar vanuit de vervoerder of vanuit de douane volgt er Nul informatie over de aangepaste leverdatum. Daarbij wordt het je als klant ook nog eens lastig(er) gemaakt om een klacht in te dienen. Dit kan bijvoorbeeld pas nadat er 30 dagen zijn verstreken.

Dit zijn voor mij voorbeelden hoe ik absoluut niet wil zijn richting mijn relaties!

Kwaliteiten

Behulpzaam, stressbestendig, creatief.