Skip to content

Ons Team

Babette Peters

Als Marketing Executive houd ik mij bezig met alle marketingactiviteiten van Bluedesk CRM. In deze rol ben ik onder meer verantwoordelijk voor de optimalisatie en beheer van de website, social mediakanalen, zoekmachine marketing en het organiseren van evenementen. Daarnaast de branding Bluedesk CRM en de Customer Journey.

Na het behalen van mijn mbo-diploma wist ik het zeker, ik wil naar de universiteit en om mijn Master te halen. In oktober 2020 haalde ik mijn doel en mag ik mijzelf Master of Science in Marketing noemen. Mijn achtjarige studiereis van mbo, hbo tot universiteit heeft mij geleerd dat ‘waar een wil is, is een weg’.

Opleiding

WO, MSc. Economics & Business, specialisatie Marketing
HBO Commerciële Economie
MBO Marketing & Communicatie

Geboortejaar

1996

Bluefan sinds

2021

Interesses

Paardrijden, skiën, reizen en eten & drinken met vrienden.

Beste klantbeleving

Een beste klantervaring betekent voor mij klantbeloften en afspraken nakomen. Weten wat de klantwensen en -behoeften van de klant zijn, hierop proactief inspelen en zelfs overtreffen. Een beste klantervaring hoeft voor mij niet vlekkeloos te verlopen. Wanneer een bedrijf de moeite neemt om problemen of misverstanden op te lossen, zegt dit voor mij meer over de kwaliteit en klantgerichtheid van het bedrijf. Het spreekt voor zich dat mijn beste klantervaring voldoet aan bovenstaand benoemde punten. 

Na het plaatsen van een online bestelling werd ik door de verkopende partij nauwkeurig op de hoogte gehouden door middel van een bevestigings- en verzendings-mail. De bestelling werd op het aangegeven tijdstip bezorgd, de bestelling voldeed precies aan mijn verwachtingen. Tevens werd ik bij het uitpakken verrast door een handgeschreven bedankje. Iets wat je vaker ziet en wellicht als ‘normaal’ ervaren wordt, maar dit gaf mij toen een zeer warm gevoel en gevoel van waardering.

Meest teleurstellende klantbeleving

Mijn meest teleurstellende klantbeleving was dan ook in mijn klantreis van een andere online aankoop, welke dan ook niet voldeed aan de eerdergenoemde punten. De aankoop en communicatie van het bedrijf startte goed. Er werd duidelijk en specifiek gecommuniceerd wanneer ik mijn bestelling kon verwachten en van de bezorgende partij kreeg ik netjes een e-mail met de verwachte bezorgdatum en -tijd. Echter, heeft de bezorgende partij mijn tot dusverre positieve klantreis volledig veranderd nadat mijn bestelling op een onbekende plek was bezorgd. In afwachting op de bezorging, ontving ik een e-mail met ‘Uw bestelling is bezorgd`. Zo makkelijk als het gaat, opende ik de e-mail en kon ik precies de locatie zien, waar mijn bestelling bezorgd was. Aan de andere kant van mijn woonwijk. De bewoner van het huis van de aangegeven locatie vertelde mij dat er geen pakketje was bezorgd. Direct heb ik de webshop gebeld, welke een onderzoek was gestart. Tot mijn verbazing werd er twee dagen later aangebeld en stond de buurvrouw van een paar straten verder voor de deur met de mededeling dat mijn bestelling bij haar in de voortuin is neergezet toen zij niet aanwezig was.


Dit laat zien dat alle partijen, zowel individueel als samenwerkend, invloed hebben op ‘jouw’ klantervaring en hoe belangrijk het is dat partij(en) hun beloften nakomen om uiteindelijk geen afbreuk te doen aan de totale klantervaring.

Kwaliteiten

Doorzettingsvermogen, analytisch, resultaat- en oplossingsgericht.


De meeste mensen zullen mij omschrijven als een spontane, ambitieuze harde werkster die altijd het hoogst haalbare wilt behalen, zowel voor mijzelf als voor anderen, en zichzelf altijd wilt blijven ontwikkelen.