Ons Team

Antal Augusteijn

Sinds 2012 werk ik met veel plezier bij Bluedesk CRM. Sinds 2018 ben ik als Business unitmanager Aurea.CRM verantwoordelijk voor een team van CRM consultants en Service Studio medewerkers. 

Als Sr. CRM consultant ondersteun ik onze relaties bij het behalen van doelstellingen. Met een kritische blik vertaal ik wensen in praktisch toepasbare ontwerpen die meerwaarde genereren. CRM is hierbij een inspirerend en uitdagend platform. Voor Bluedesk CRM ben ik werkzaam geweest in verschillende branches en rollen. Vanuit deze werkervaring ken ik de uitdagingen van veranderingen en kan ik zowel kansen als bedreigingen belichten tijdens het ontwerpproces. Interactieve en creatieve ontwerpsessies geven mij veel energie. Tijdens implementatietrajecten sta ik als projectleider voor kwaliteit en productiviteit. Anderen karakteriseren mij als: “Gedreven, flexibel, proactief en oplossingsgericht”. 

Als Business unitmanager Aurea.CRM vind ik het belangrijk dat ons team zich blijft ontwikkelen, zowel op organisatorisch als persoonlijke vlak, zodat we onze klanten kunnen blijven uitdagen en helpen groeien. Als team kijken we dan ook opbouwend kritisch naar onszelf en collega’s, zodat we samen sterk staan en meerwaarde brengen.

Opleiding

  • HBO Technische Bedrijfskunde
  • Minor Financieel Management

Geboortejaar

1975

Bluefan sinds

2012

Interesses

Mountainbiken, windsurfen, proces- en bedrijfsoptimalisatie en uiteraard genieten van het leven.

Beste klantbeleving

Een bevriende chef-kok bezit een sfeervol restaurant waar hij en zijn team klanten verwelkomen als vrienden en op gepaste wijze begeleiden door een fantastische avond met heerlijke gerechten en wijnen. Als chef komt hij altijd even langs en weet met kleine dingen de avond tot een persoonlijke belevenis te maken. De gepaste en met gevoel ingezette persoonlijke benadering is voor mij de ultieme klantbeleving.

Meest teleurstellende klantbeleving

Zonder in detail te hoeven treden herkent bijna iedereen de 180 graden omgekeerde klantbeleving als het aankomt op de telefonische HELPdesks. Callcenter medewerkers lijken gevangen in procedures en verstokt van klantkennis, waardoor ze de klant letterlijk HELP kunnen laten roepen. Hoe mooi zou het zijn als de klant niet bij ieder contactmoment het complete verhaal opnieuw uiteen hoeft te zetten, maar callcenter medewerkers hen begeleiden naar een antwoord en/of oplossing. De ultieme CRM uitdaging zullen we maar zeggen!

Kwaliteiten

Betrokkenheid, conceptueel denkvermogen, informatie- en probleemanalyse, resultaatgerichtheid.