Skip to content

Ons Team

Antal Augusteijn

Sinds 2012 werk ik met veel plezier bij Bluedesk CRM. In 2018 heb ik als Business unitmanager de verantwoording gekregen over onze business unit Aurea. In 2021 kreeg ik daarbij ook de verantwoordelijkheid over het Salesforce team en ben daarmee verantwoordelijk voor de hele operatie van Bluedesk CRM. 

Blijvende ontwikkeling van onze teamleden en dienstverlening heeft als operationeel manager mijn primaire focus. De kaders scheppen, keuzes maken en bouwen aan sterke servicegerichte teams die kritisch naar zichzelf, collega’s, klanten en onze eigen organisatie kijken. Om vervolgens samen meerwaarde te creëren, waarmee we onze klanten ontzorgen en echt verder helpen.

CRM is hierbij een inspirerend en uitdagend platform. Als Business Consultant heb ik ervaring in een brede diversiteit van branches. Van profit tot non-profit en van overheid tot aan B2B. Met een kritische blik de wens achter de vraag omzetten in oplossingen die van meerwaarde zijn voor de klant, is één van de mooiste aspecten van het consultancy vak.

Met de juiste aandacht mijn teams ondersteunen bij ontwerpsessies en implementatietrajecten geven mij nog steeds veel energie en vormen een belangrijke graadmeter om te borgen dat onze dienstverlening klanten verder blijft helpen.

Antal Augusteijn

Opleiding

HBO Technische Bedrijfskunde

  • Minor Financieel Management

Geboortejaar

1975

Bluefan sinds

2012

Interesses

Mountainbiken, windsurfen, proces- en bedrijfsoptimalisatie en uiteraard genieten van het leven.

Beste klantbeleving

Een bevriende chef-kok bezit een sfeervol restaurant waar hij en zijn team klanten verwelkomen als vrienden en op gepaste wijze begeleiden door een fantastische avond met heerlijke gerechten en wijnen. Als chef komt hij altijd even langs en weet met kleine dingen de avond tot een persoonlijke belevenis te maken. De gepaste en met gevoel ingezette persoonlijke benadering is voor mij de ultieme klantbeleving.

Meest teleurstellende klantbeleving

Zonder in detail te hoeven treden herkent bijna iedereen de 180 graden omgekeerde klantbeleving als het aankomt op de telefonische HELPdesks. Callcenter medewerkers lijken gevangen in procedures en verstokt van klantkennis, waardoor ze de klant letterlijk HELP kunnen laten roepen. Hoe mooi zou het zijn als de klant niet bij ieder contactmoment het complete verhaal opnieuw uiteen hoeft te zetten, maar callcenter medewerkers hen begeleiden naar een antwoord en/of oplossing. De ultieme CRM uitdaging zullen we maar zeggen!

Kwaliteiten

Betrokkenheid, conceptueel denkvermogen, informatie- en probleemanalyse, resultaatgerichtheid.