Skip to content

Ons Team

Anouk Denis

Opleiding

MAVO, MEAO & div. Horeca

Verder veel cursussen zoals ITIL Foundation, Tmap NEXT & scrum voor IT.

In mijn vrije tijd ben ik bezig met een cursus web development.

Geboortejaar

1980

Bluefan sinds

2021

Interesses

Naast mijn werk ben ik graag druk in de weer met mijn kinderen. Als ik daarnaast de tijd kan vinden, vind ik het leuk om te netflixen of naar (live) muziek te luisteren, vaak tijdens het hobbyen. Af en toe een goed boek te lezen, sporten ik graag (zelfverdediging) en hou ik ervan om buiten de deur te eten.

Beste klantbeleving

Ik heb niet echt een goede klantbeleving die eruit springt. Maar uit ervaring in zowel mijn werkverleden en vanuit mijn eigen klantervaringen zijn sleutelwoorden als herkenning, erkenning en eerlijkheid wel erg belangrijk.

Er kan altijd iets gebeuren maar als dit goed wordt opgepakt, men meeleeft en duidelijk communiceert geeft dat een geruststellend gevoel en weet je dat je als klant serieus genomen wordt.

Meest teleurstellende klantbeleving

Het is niet dat ik echt een teleurstellende klantervaring heb.
Wel heb ik een keer meegemaakt dat klanten niet werden gehoord maar juist op een onfatsoenlijke manier in een hoek gedreven werden. Dit is natuurlijk maar één voorval geweest (gelukkig) maar het heeft mij er toe doen besluiten dat ik niet voor een bedrijf wil werken die zo met mensen omgaat.

Kwaliteiten

Gastvrij, leergiering en nieuwsgierig.