Angela van Eyck
Sales is voor mij wensen en behoeften in kaart brengen van (potentiële) klanten. Zoeken naar oplossingen bij complexe en minder complexe vraagstukken.
Ik ben een commercieel gedreven verbinder, strategisch maar in staat flexibel naar een oplossing toe te werken. Loyaliteit en vertrouwen zijn voor mij Keywords. Ik lever kwaliteit en een positieve klantbevinding is uiteindelijk mijn drijfveer.
Mijn jarenlange ervaring in de zakenreisbranche, het inrichten van reisbeleid en optimaliseren van digitale processen voor bedrijven neem ik mee naar Bluedesk CRM. Samen op zoek naar optimalisatie, groei en ontwikkeling dat is waar ik ’s ochtend voor uit mijn bed kom.
Opleiding
HBO Management & Toerisme
MBO Toerisme & Recreatie
Geboortejaar
1974
Bluefan sinds
2021
Interesses
Koken, Fitness, Skiën, Kitesurfen, socializen met familie en vrienden.
Beste klantbeleving
In 2020 heb ik samen met mijn kinderen een huis gekocht. We hadden grote verbouwingsplannen zoals een extra badkamer voor de kinderen en een nieuwe keuken. Door de maatregelen omtrent Corona werd dit een enorme uitdaging. Het klusjesbedrijf dat ik in de arm had genomen, werd uiteindelijk mijn rechterarm. Pro actief meedenken niet in problemen maar in oplossingen. Zoiets blijft altijd hangen. En daarvoor kom je terug.
Meest teleurstellende klantbeleving
Een online waterverf schilderij op basis van een foto van je huisdier. Toen mijn dochter 18 jaar werd, is ze door een advertentie op Instagram enthousiast geraakt door een aanbieder van waterverf schilderijen van je huisdier. Je favoriete foto van je Pet en jezelf zou zgn. in waterverf geschilderd worden door kunstenaars. Wat er gedaan werd in de praktijk is echter net even anders; er werd een filter gebruikt!
10 mailingen verder ( met o.a. filters in een andere kleur) , geen telefonisch contact mogelijk enkel via de mail. Mailingen die pas na 72 uur beantwoord worden en waar ook niet gelezen werd wat de vragen waren en dus de verkeerde antwoorden in de reply. Dat is waar ik in deze digitale wereld soms boos om kan worden. Voor mij is en blijft klant contact belangrijk. Luisteren of lezen wat de vraagtukken zijn en daar “snel” op anticiperen.
Lang verhaal kort de kwestie loopt nog. Er is geen oplossing geboden hoewel ik al 4 suggesties heb gedaan. De betaling is voldaan, de algemene voorwaarden geaccordeerd en als klant heb je het nakijken. Uiteindelijk gaat dit voor mij niet meer om geld maar om principes.
Kwaliteiten
Daadkrachtig, flexibel, verbinder, empathisch, betrouwbaar en loyaal.