De blueprint
voor groei

Klantcases

CRM-Cases

In onze CRM-cases ontdek je hoe andere organisaties hun CRM-platform kozen en hoe zij het inzetten om succesvol te groeien.

Profit

Truckland

Accountmanagers hielden op hun eigen manier relaties bij. Totdat de behoefte om te sturen op feiten en cijfers groeide, waardoor CRM onmisbaar werd. De voorwaarde: alle accountmanagers moesten het actief gaan gebruiken.

Van der Velden Rioleringsbeheer

Het financieel en operationeel ERP-systeem van Van der Velden maakte plaats voor een CRM-systeem om klanten optimaal te bedienen en commercieel slagvaardiger te worden. Ontdek in deze case hoe dat ging.

Non-Profit

Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd 1

Vanaf een melding tot de afhandeling is IGJ verantwoordelijk voor een goed werkend proces. Het CRM geeft helder inzicht in dat proces en maakt de effecten ervan inzichtelijk.

Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd 2

Inspecteurs zijn verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van zo’n 350 meldingen, signalen en klachten per jaar. Zorgvuldige documentatie en afhandeling zijn dan cruciaal. Ontdek hoe CRM hierbij helpt.