Klantcases
CRM-Casestudies
In onze CRM-cases ontdek je hoe andere organisaties hun CRM-platform kozen en hoe zij het inzetten om succesvol te groeien.
Profit
Non-Profit
Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd 1
Vanaf een melding tot de afhandeling is IGJ verantwoordelijk voor een goed werkend proces. Het CRM geeft helder inzicht in dat proces en maakt de effecten ervan inzichtelijk.
Nederlandse Brandwonden Stichting
De Nederlandse Brandwondenstichting startte in het voorjaar van 2017 met Salesforce. Daarvóór werkte de stichting met twee verschillende systemen voor donateurs en collectes: Charibase en Stb. Bas de Boer, Hoofd Publiekscommunicatie & Werving, licht de overstap naar Salesforce toe.
Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd 2
Inspecteurs zijn verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van zo’n 350 meldingen, signalen en klachten per jaar. Zorgvuldige documentatie en afhandeling zijn dan cruciaal. Ontdek hoe CRM hierbij helpt.
ShipSupport
ShipSupport was als startup al snel toe aan een CRM-systeem dat bijdraagt aan groei. De wensen waren helder: de oplossing moet service en sales combineren en het bedrijf 360-graden inzicht geven in klanten. ShipSupport wilde met CRM haar service verbeteren en klanten sneller aan nieuwe scheepsonderdelen helpen. Daarnaast was het behalen van salestargets een doel om als startup snel te kunnen groeien.