Na mijn studie Information Management ben ik aan de slag gegaan bij Bluedesk CRM. De passie en drive bij alle medewerkers spatte ervan af en dat maakte mij erg enthousiast. Binnen Bluedesk CRM werk ik op de Service Studio. Ook leer ik ‘on the job’ over de verschillende CRM pakketten.

 

 

OPLEIDING

Master in Information Management

GEBOORTEJAAR

1990

BLUEFAN SINDS

2017

INTERESSES

Voetbal, avontuurlijke reizen en films

BESTE KLANTBELEVING

De adapter van mijn laptop was na twee jaar kapot. Helaas viel hij buiten de garantie, maar toen ik Acer belde kreeg ik zonder kosten een nieuwe adapter opgestuurd. Was ik persoonlijk erg blij mee!

MEEST TELEURSTELLENDE KLANTBELEVING

Recentelijk was mijn lichtschakelaar kapot in mijn badkamer doordat het knopje niet meer tegen het contact aan kwam. Ik heb zelf twee linkerhanden, dus ik heb het makelaarskantoor gebeld waar ik het huis van huur (en servicekosten voor betaal). Zij meldden mij doodleuk dat lichtschakelaars voor tien jaar mee gaan en ik daarom zelf voor de kosten moest opdraaien.

KWALITEIT

Competitief, handig, prestatiegericht, daadkrachtig, zelfstandig