Samen met Lars vorm ik met trots de directie van Bluedesk CRM waarbij ikzelf verantwoordelijk ben voor de afdelingen consultancy en servicedesk binnen Bluedesk CRM. Daarnaast run ik samen met Daniëlle de financiële administratie.

Voordat ik bij Bluedesk CRM ben begonnen heb ik verschillende functies bekleed binnen de consultancy branche, waarbij ik onder andere ERP-implementaties heb begeleid. Vanuit deze ervaring heb ik mij, in het begin van mijn carrière binnen Bluedesk CRM, veelvuldig beziggehouden met leuke en uitdagende CRM-projecten, bij zowel nieuwe als bestaande klanten. Dit begon als consultant maar al snel heb ik mij meer toegelegd op de rol van projectmanager.

In onze huidige organisatiestructuur ben ik bij een groot aantal projecten actief betrokken als projectmanager. Daarnaast coördineer ik de overige projecten in mijn rol als eindverantwoordelijke voor de consultancy afdeling.

Samen met onze medewerkers van de servicedesk en onze consultants trachten wij onze nieuwe en bestaande klanten zo goed mogelijk te bedienen. Hierbij is een goede overdracht tussen consultancy en Service studio van essentieel belang.

OPLEIDING

WO Technische Bedrijfskunde

GEBOORTEJAAR

1979

BLUEFAN SINDS

2008

INTERESSES

Sport o.a. professioneel marathonloper, reizen, wijnen

BESTE KLANTBELEVING

Goede klantbeleving staat voor mij voor anticiperen op de interesses en wensen van de klant, maar zeker ook actie ondernemen wanneer iets niet goed gaat. Zo is er laatst bij ons thuis op eigen initiatief een afdelingshoofd van de cv-installateur langs geweest, omdat zijn monteurs niet achter het probleem konden komen. Kortom, tonen van flexibiliteit en actie wanneer dit gevraagd is.

MEEST TELEURSTELLENDE KLANTBELEVING

Het niet meedenken en anticiperen op de interesse en wensen van een klant, kortom inflexibiliteit, staat voor mij voor een slechte klantbeleving. Helaas kom je dit in restaurants maar al te vaak tegen als er wordt gevraagd voor een alternatief voor bijvoorbeeld frietjes. En mocht hierop toch positief worden gereageerd dan is de kans nog groot dat het bericht niet goed wordt doorgegeven, waardoor alsnog het alternatief niet wordt geserveerd.

KWALITEIT

Resultaatgericht, mensgericht, klantgericht, visie, structuur, doelgericht