Bij Bluedesk CRM vervul ik de rol sales consultant en ben ik samen met Lars Spruijt verantwoordelijk voor de sales en marketing. Daarnaast ben ik nog actief bij enkele onlinemarketingprojecten.

In het verleden heb ik veel ervaring opgedaan in commerciële functies. Denk hierbij aan telefonische verkoop- en salesfuncties. Daarnaast ben ik enkele jaren werkzaam geweest in de onlinemarketingbranche.

Deze functie leek mij een enorm mooie uitdaging om mijzelf verder te kunnen ontwikkelen. Zo denk ik enorm veel te kunnen leren van deze functie en vind ik de branche ook erg interessant. Ik ben van mening dat CRM voor elk bedrijf onmisbaar gaat zijn en dit dus een branche is waar nog enorm veel potentie in zit.

OPLEIDING

Bachelor Commerciële Economie

GEBOORTEJAAR

1991

BLUEFAN SINDS

2017

INTERESSES

Muziek, film, fotografie, sport, reizen, eten & drinken

BESTE KLANTBELEVING

Tijdens een reis verbleven wij een nacht in een kasteel waarin zich onder andere een hotel en wijnhuis bevond. Bij aankomst werd er al een experience gecreëerd en kreeg je een prachtig persoonlijk ontvangst.

Tijdens ons verblijf was er een wijncursus georganiseerd waarin verschillende wijnen geproefd werden met de daarbij horende uitleg. Denk hierbij onder andere aan het verschil in wijnen maar ook waarom iemand van welke wijn houdt. Uiteindelijk kon je je voorkeuren doorgeven en werd er een voorkeurs wijn gekoppeld aan het gerecht die avond.

Omdat ik zelf interesse heb in wijnen en eten vond ik het totaal plaatje een fantastische experience waar ik echt van kan genieten.

MEEST TELEURSTELLENDE KLANTBELEVING

Ik heb een keer meegemaakt dat ik bij een online webshop een bestelling heb geplaatst. Vervolgens kreeg ik een product thuis gestuurd wat totaal niet overeen kwam met het bestelde producten en heb dit dus geretourneerd. Na twee weken nog geen reactie te hebben gekregen contact opgenomen wat de status was. Mij werd verteld dat het pakket nog in behandeling was. Na weer twee weken gewacht te hebben nogmaals contact gezocht om te vragen wat de status was. Mij werd verteld dat er iets fout was gegaan en dat dit bij het verkeerde magazijn lag en geregeld zou worden. Na nog een week gewacht te hebben weer telefonisch contact opgenomen maar werd mij doodleuk verteld dat de termijn van retourneren was verstreken en ze niks meer konden doen. na nog enekle keren in contact te zijn geweest dat dit geen gang van zaken is bleef deze webshop voet bij stuk houden. Het deed mij dan ook een klein beetje deugd te zien dat deze webshop een half jaar later failliet is gegaan.

KWALITEIT

Sociaal, Probleemoplossend, Stressbestendig, Klantgericht