Ik ben een enthousiast en gedreven persoon die samen met andere graag mag regelen en organiseren

Binnen Bluedesk CRM heb ik de functie van medior consultant Salesforce met aandachtsgebied non-profitsector. Ervaring heb ik opgedaan bij Stichting AAP met de implementatie van Converse.

In de functie van projectmanager heb ik veel ervaring opgedaan bij de Rabobank Organisatie met de implementaties van nieuwe systemen waaronder het CRM systeem Siebel.

In de periode dat ik manager ben geweest bij de Rabobank voor 2 kantoren en een 30 tal collega’s kwam bij mij de vraag wat de collega’s beweegt om te doen wat ze doen.

Een opleiding psychologie ging mij te ver voor in de avonduren omdat ik net klaar was met een HBO opleiding MER in de avonduren.

De vraag bleef toch knagen en uiteindelijk heb ik er voor gekozen om een de opleiding voor NLP Practioner te volgen. Een mooie theorie welke ik iedere dag toepas.

Mijn levensmotto is :                             Niet alles is zoals het lijkt

OPLEIDING

HBO Management, Economie en Recht en NLP (Neurologisch Linguïstisch Communiceren)

GEBOORTEJAAR

1971

BLUEFAN SINDS

2018

INTERESSES

Lezen, koken, wat mensen beweegt, en het jeugdwedstrijdzeilen

BESTE KLANTBELEVING

Tijdens de AutoRai heb ik lang geleden een auto besteld.  Een Nissan Primera, een mooie lease auto,  voor het werk en tevens geschikt voor het gezin. De dealer zit in Apeldoorn en zelf ben ik woonachtig in Huizen. Voor het onderhoud van de auto is dat niet echt handig. De jaarlijkse beurt voor de auto kon ik goed combineren met afspraken dus dit was opgelost.

De eerste keer (en daarna natuurlijk ook) dat ik mijn auto bij de dealer bracht werd ik spontaan aangesproken met mijn volledige naam. Fantastisch!  Ik voelde mij hier erg welkom.

Deze beleving gebruik ik graag bij klanten en adviseurs dat oprechte aandacht een groot verschil maakt.

MEEST TELEURSTELLENDE KLANTBELEVING

Voor onze dochters hebben we bij een te dure winkel te dure UGGs gekocht. Hier waren we de dochters natuurlijk erg blij mee.

Helaas was de gekleurde rits van een paar Uggs binnen 2 weken kapot dus terug naar de winkel. Hier werden wij ontvangen door een zeer chagrijnige mevrouw.  Op de vraag of de rits gemaakt kon worden was dat geen enkel probleem voor de kosten van 50€.  Het was geen garantie en de gekleurde rits  was ook niet meer te krijgen.

Dit vind ik een voorbeeld van hoe het niet moet! Het gevolg is dat ik nooit meer naar de desbetreffende winkel ben geweest.

KWALITEIT

Enthousiasme, resultaatgerichtheid, positief en pragmatisc