Bij Bluedesk ben ik als Projectmanager / CRM Consultant verantwoordelijk voor het implementatietraject van de CRM software. Met meer dan 15 jaar ervaring in diverse rollen in de wereld van relatiebeheer en klantbeleving, kan je mij een echte ‘CRM allrounder’ noemen. Deze ervaring helpt mij om op verschillende niveaus mensen met elkaar te verbinden en de doelstellingen binnen een project te behalen.





OPLEIDING
Academie voor Digitale Communicatie
GEBOORTEJAAR
1975
BLUEFAN SINDS
In dienst sinds begin 2016, maar daarvoor al samengewerkt in mijn vorige functie bij update CRM
INTERESSES
Muziek, reizen en gezelligheid met vrienden
BESTE KLANTBELEVING
Bij mijn kapper waren ze hun tijd ooit ver vooruit. Ik kreeg een e-mail dat ik nog geen afspraak had ingepland en of ze wellicht een afspraak konden inplannen op mijn voorkeurstijd in het komende weekend zodat ze me konden garanderen dat ik die dag wederom geknipt kon worden.
MEEST TELEURSTELLENDE KLANTBELEVING
Dit is niet één ervaring maar meer de algemene horeca ervaring in Amsterdam, ook wel bekend als de ‘Amsterdamse gastvrijheid’. Het is de laatste jaren gelukkig wel wat verbeterd, maar het komt nog regelmatig voor dat je wel erg je best moet doen om überhaupt geholpen te worden.
KWALITEIT
Gedreven, no-nonsense en oplossingsgericht