Na mijn studies Business IT & Management en ICT in Business ben ik bij Bluedesk CRM gaan werken. Op dit moment ben ik werkzaam op de Service Studio waar ik ‘on the job’ word opgeleid om als CRM consultant de bestaande en nieuwe klanten van Bluedesk CRM van dienst te kunnen zijn.



 

OPLEIDING
  • HBO Business IT & Management
  • Minor Project en Programmamanagement
  • WO Master ICT in Business
GEBOORTEJAAR

1994

BLUEFAN SINDS

2018

INTERESSES

Reizen, videografie, fotografie, muziek, DJ’en, skiën en tennis

BESTE KLANTBELEVING

Toen mijn Macbook een paar maanden oud was kreeg ik problemen met het toetsenbord. Een aantal toetsen reageerden niet goed en anderen maakten een te hard geluid, dit bleek een bekend probleem te zijn. Helaas had ik geen tijd het toetsenbord te laten repareren, omdat ik mijn laptop een tijd kwijt zou zijn terwijl ik dagelijks een laptop nodig had. Een aantal maanden later brak ik zelf per ongeluk een stukje plastic behuizing in het beeldscherm af. Op de laatste dag van garantie besloot ik toch langs een Apple store te gaan. Mijn Macbook kon opgestuurd worden omdat mijn problemen met het toetsenbord een bekend probleem was. Ik kreeg een leenlaptop aangeboden nadat ik aangaf eigenlijk niet zonder laptop te kunnen. Uiteindelijk duurde de reparatie 5 weken. Toen ik mijn Macbook kwam ophalen had ik een compleet nieuwe behuizing inclusief toetsenbord én beeldscherm gekregen, terwijl eigen aangebrachte schade niet binnen de garantie valt. Ik was enorm opgetogen van de goede service, gelijkwaardige meegekregen leenlaptop en geweldige reparatie service.

MEEST TELEURSTELLENDE KLANTBELEVING

Een aantal jaar geleden in een horecagelegenheid onnodig lang moeten wachten op de rekening en  meerdere malen verzocht of wij de rekening konden krijgen. Toen we na ruim een half uur wachten weg wilden gaan werd de rekening heel snel geprint.

KWALITEIT

Positief, creatief, klantgericht, resultaatgericht, bemiddelaar, stressbestendig.