Sinds februari 2017 versterk ik Bluedesk CRM als Service Studio medewerker. Ik heb hier bewust voor gekozen omdat ik CRM als een van de betere en snelst groeiende takken in ICT zie. Met mijn IT-achtergrond verwacht ik hier uitstekend op mijn plaats te zijn!






OPLEIDING

HBO Business IT

GEBOORTEJAAR

1990

BLUEFAN SINDS

2017

INTERESSES

Geschiedenis, ICT, films, reizen, muziek, lezen

BESTE KLANTBELEVING

Dat is zonder enige twijfel het huren van een auto geweest afgelopen jaar. Ik wilde samen met mijn vriendin een weekend weg en daarvoor hadden we een VW Up uitgezocht uit de instapklasse. Wij gingen daar vervolgens naar toe, waar we vervolgens te horen kregen dat de auto helaas niet beschikbaar was, waarop werd gezegd dat we een upgrade kregen naar een Renault Clio Estate Diesel. Kosteloos!

MEEST TELEURSTELLENDE KLANTBELEVING

Dat is tot nu toe een grote telecomprovider. Na weken van traag internet of gewoon geen internet en constant bellen, waarin diverse nieuwe modems werden opgestuurd, monteurs werden gestuurd, zelf oplossingen aangedragen, ging het weer een tijdje goed. Uiteindelijk toch maar een andere provider gezocht.

KWALITEIT

Doorzetter, oplossingsgericht, gedreven