Sinds 2012 werk ik met veel plezier als consultant bij Bluedesk CRM. Als consultant vertaal ik klantwensen in praktisch toepasbare ontwerpen die meerwaarde opleveren. CRM is hierbij een inspirerend en uitdagend platform.
Vanuit mijn bouw- en technische management achtergrond ken ik de bedrijfskundige uitdagingen van veranderingen en kan ik zowel kansen als bedreigingen belichten tijdens het ontwerpproces. Deze interactieve en creatieve sessies geven mij veel energie.
Bij configuratie- en implementatietrajecten sta ik als projectleider voor kwaliteit en productiviteit. Anderen karakteriseren mij als: “Gedreven, flexibel, proactief en oplossingsgericht”.
Blijven ontwikkelen vind ik belangrijk. Zowel op organisatorisch als persoonlijke vlak. Ik blijf opbouwend kritisch naar mezelf en teamgenoten, zodat we samen sterk staan en meerwaarde brengen.

OPLEIDING

HBO Technische Bedrijfskunde
- Minor Financieel Management

GEBOORTEJAAR

1975

BLUEFAN SINDS

2012

INTERESSES

Mountainbiken, windsurfen, proces- en bedrijfsoptimalisatie en uiteraard genieten van het leven.

BESTE KLANTBELEVING

Een bevriende chef-kok bezit een sfeervol restaurant waar hij en zijn team klanten verwelkomen als vrienden en op gepaste wijze begeleiden door een fantastische avond met heerlijke gerechten en wijnen. Als chef komt hij altijd even langs en weet met kleine dingen de avond tot een persoonlijke belevenis te maken.
De gepaste en met gevoel ingezette persoonlijke benadering is voor mij de ultieme klantbeleving.

MEEST TELEURSTELLENDE KLANTBELEVING

Zonder in detail te hoeven treden herkent bijna iedereen de 180 graden omgekeerde klantbeleving als het aankomt op de telefonische HELPdesks. Callcenter medewerkers lijken gevangen in procedures en verstokt van klantkennis, waardoor ze de klant letterlijk HELP kunnen laten roepen. Hoe mooi zou het zijn als de klant niet bij ieder contactmoment het complete verhaal opnieuw uiteen hoeft te zetten, maar callcenter medewerkers hen begeleiden naar een antwoord en/of oplossing. De ultieme CRM uitdaging zullen we maar zeggen!

KWALITEIT

Betrokkenheid, conceptueel denkvermogen, informatie- en probleemanalyse, resultaatgerichtheid.