Super User as a Service

Zit u (tijdelijk) zonder beheerder voor uw CRM-omgeving? Dan kunt u het CRM-beheer laten verzorgen via de dienst ‘Super User as a service’. Met deze dienst zit u nooit meer zonder CRM-beheerder en vindt u in Bluedesk CRM de partner die het gebruik en de stabiliteit van uw CRM-omgeving naar een hoger niveau kan tillen.

CRM-beheer: Super User as a Service

Met Super User as a Service kan het applicatiebeheer van CRM ondergebracht worden in de vertrouwde handen van Bluedesk CRM, tegen aantrekkelijke voorwaarden. Onze expertise kan worden ingezet als solide basis voor het technisch en functioneel beheer van uw applicatie. Onze medewerkers zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de software en kennen uw specifieke configuratie en organisatie. Uw vragen worden snel en betrouwbaar beantwoord.

Hoe werkt Super User as a Service?

Een of meerdere contactpersonen bij de klant krijgen toegang tot het Bluedesk CRM-klantportaal. Door middel van het ticketsysteem in het klantportaal, kan een verzoek ingediend worden bij de “Super User as a service”. Natuurlijk kunnen deze verzoeken ook per telefoon of via e-mail aan ons kenbaar gemaakt worden. Afhankelijk van de prioriteit wordt er een responsetijd afgegeven. Binnen deze tijd neemt de “Super User as a service” het ticket in behandeling. Wij houden de klant op de hoogte van de voortgang en de afhandeling van het ticket. Daarnaast kan altijd de status van het ticket via het online klantportaal geraadpleegd worden.

Wanneer kunt u een beroep doen op de Bluedesk Super User as a service?

De “Super User as a service” is bereikbaar op alle werkdagen.

Wat kunt u verwachten van Super User as a service?

De “Super User as a service” voert de volgende CRM-beheer werkzaamheden uit voor uw organisatie:

  • Aanmaken van nieuwe gebruikers;
  • Onderhoud aan rechten en triggers;
  • Maken en aanpassen van MS Word templates;
  • Aanpassen en vullen van keuzelijsten;
  • Het maken van selecties en exports;
  • Beantwoording van gebruikersvragen over de werking;
  • Maken van wijzigingen in de configuratie die minder dan 3 uur in beslag nemen;
  • Maken van rapporten en analyses;
  • Controle en kleine wijzigingen aan de koppelingen met CRM (aan de kant van de CRM-oplossing);
  • Onderhouden van prijslijsten.

Meer weten over deze dienstverlening om u het CRM-beheer uit handen te nemen?

Neem contact met ons op