CRM Service desk

Om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn heeft Bluedesk CRM sinds 1 januari 2010 haar eigen CRM-Service Studio. Hier kunnen eventuele problemen met de CRM-oplossing direct gemeld worden bij een van onze gecertificeerde Nederlandstalige CRM-Service Studio medewerkers.

Klantportaal

De CRM-Service Studio is tijdens werkdagen telefonisch of per e-mail bereikbaar. Met een eigen gebruikersaccount kunnen klanten tevens toegang krijgen tot ons klantportaal. Hiermee kunnen zij, 7 dagen per week en 24 uur per dag, gegevens raadplegen, tickets (service calls) aanmaken en deze volgen.

Voordelen van de Bluedesk CRM Service Studio:

  • Eén aanspreekpunt voor al uw CRM-vraagstukken
  • Nederlandstalige helpdesk
  • Gecertificeerde medewerkers in de CRM-oplossing
  • Eigen klantportaal met daarin een status overzicht van tickets/ service calls
  • Tickets zijn eenvoudig aan te melden via telefoon, e-mail of middels het Bluedesk CRM-klantportaal