CRM Service desk

Om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn heeft Bluedesk CRM sinds 1 januari 2010 haar eigen CRM Service Studio.  Wij zijn van mening dat bij het actief gebruiken van een CRM-oplossing, ook een actief applicatiebeheer van de CRM-applicatie hoort. Dit kan door een klant worden opgepakt door het volgen van een opleiding, waardoor de klant zelf in staat is om het CRM-systeem te onderhouden en uit te breiden met functionaliteit.

Voor klanten die intern onvoldoende of geen geschikte capaciteit hebben voor het beheer van Aurea CRM of Salesforce biedt Bluedesk CRM vanuit haar Servicestudio deze de beheerdiensten super as a service en super user on demand. Daarnaast werken onze specialisten op de servicestudio mee aan projecten denk aan migraties en ontwikkelwerkzaamheden.

Met de diensten super as a service en super user on demand kunnen beheertaken en small changes in Salesforce ondergebracht worden in de vertrouwde handen van Bluedesk CRM. Klanten kunnen tijdens werkdagen onze expertise gebruiken als solide basis voor het technische en functioneel beheer van Aurea CRM en Salesforce.

Verschil Super User As a Service en Super User On Demand                  

Indien klanten regelmatig gebruik wensen te maken van de Bluedesk CRM-beheerdiensten kunnen vooraf tegen een aantrekkelijk tarief uren afgenomen worden in de vorm van een strippenkaart. Dit wordt Super User As a Service genoemd. Het kan ook voorkomen dat een klant slechts incidenteel gebruik wenst maken van onze beheerdiensten. Op dat moment worden de bestede tijd tegen een vast uurtarief achteraf gefactureerd. Deze dienst heet Super User On Demand.

Hoe werken de diensten Super User On Demand en Super User As a Service?

Binnen Bluedesk CRM worden één of meerdere contactpersonen voor de Bluedesk CRM Service studio aangesteld. Deze contactpersonen krijgen toegang tot het Bluedesk CRM Klantportaal. Door middel van het ticketsysteem in het klantportaal, kan een verzoek tot ondersteuning ingediend worden. Natuurlijk kunnen verzoeken ook per telefoon of via email aan de Servicestudio kenbaar worden gemaakt.

In overleg met de contactpersoon van Bluedesk CRM worden de activiteiten ingepland en vanaf het kantoor van Bluedesk CRM uitgevoerd. De contactpersoon van het ticket wordt op de hoogte gehouden over de voortgang van de afhandeling van het ticket. Daarnaast kunt u via het online klantportaal de status van het ticket volgen.

Met het klantenportaal kunnen onze klanten, 7 dagen per week en 24 uur per dag, gegevens raadplegen. Salesforce Community’s en Aurea CRM zijn op unieke wijze gekoppeld wat leidt tot veel nieuwe mogelijkheden. Het klantvriendelijke klantenportaal biedt een overzichtelijk dashboard. Dit dashboard geeft direct inzicht in de status van het contract en de status van tickets. Ook het aanmelden, bijhouden en afhandelen van tickets is erg eenvoudig. Bovendien kan er direct gereageerd worden op tickets door middel van Salesforce Chatter.

Wat kunt u verwachten van onze dienstverlening?    

Onze Servicestudio voert de volgende "beheertaken" uit voor uw organisatie:

  • Maken van kleine wijzigingen (small changes) in de configuratie die minder dan 3 uur in beslag nemen;
  • Aanmaken van nieuwe gebruikers;
  • Onderhoud aan rechten en processen;
  • Maken en aanpassen van MS Word/Email templates in Salesforce;
  • Aanpassen en vullen van keuzelijsten in Salesforce;
  • Het maken van exports;
  • Beantwoording van gebruikersvragen over de werking van Salesforce;
  • Maken van rapporten en dashboards in Salesforce;
  • Controle en kleine wijzigingen aan de koppelingen met Salesforce (aan de kant van Salesforce).

Voordelen van de Bluedesk CRM Service Studio:       

  • Eén aanspreekpunt voor al uw CRM-vraagstukken
  • Nederlandstalige helpdesk
  • Gecertificeerde medewerkers in de CRM-oplossing
  • Eigen klantenportaal met daarin een status overzicht van tickets en contracten
  • Eenvoudig aanmelden, bijhouden en afhandelen van tickets
  • Veel functionaliteiten met Salesforce Community’s.