CRM Service desk

Om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn heeft Bluedesk CRM sinds 1 januari 2010 haar eigen CRM service desk. Hier kunnen eventuele problemen met de CRM oplossing direct gemeld worden bij één van onze gecertificeerde Nederlandstalige CRM service desk medewerkers.

 

Klantportaal


De CRM service desk is tijdens werkdagen telefonisch of per e-mail bereikbaar. Met een eigen gebruikersaccount kunnen klanten tevens toegang krijgen tot ons klantportaal. Hiermee kunnen zij, 7 dagen per week en 24 uur per dag, gegevens raadplegen, tickets (service calls) aanmaken en deze volgen.

Voordelen van de Bluedesk CRM service desk:

  • Eén aanspreekpunt voor al uw CRM vraagstukken
  • Nederlandstalige helpdesk
  • Gecertificeerde medewerkers in de CRM oplossing
  • Eigen klantportaal met daarin een status overzicht van tickets / service calls
  • Tickets zijn eenvoudig aan te melden via telefoon, e-mail of middels het Bluedesk CRM klantportaal