CRM implementatie

Het implementeren van een CRM-systeem is meer dan alleen het uitrollen van een softwareapplicatie. Een nieuw CRM-systeem heeft impact op uw gehele commerciële organisatie. Een CRM-implementatie doet u niet even tussen de bedrijven door. Er dient een goede CRM-strategie aan ten grondslag te liggen.
Tijdens de CRM-implementatie kunt u rekenen op actieve begeleiding. Samen met u worden uw processen in kaart gebracht. Hoe verloopt het nu? En wat is de gewenste situatie na de CRM-implementatie? Op deze wijze ontstaat een blauwdruk. De blauwdruk en het datamodel staan centraal bij de inrichting van uw nieuwe CRM-applicatie.

CRM-strategie

CRM strategieElk bedrijf heeft met verschillende bedrijfsprocessen, cultuur en mensen te maken. De nieuwe CRM-oplossing dient het antwoord te zijn op relatiegericht ondernemen en de processen ook als zodanig te ondersteunen. Samen met u kijken we naar uw CRM-strategie. Bluedesk CRM zorgt door haar pragmatische instelling voor een juiste selectie van functionaliteit, faseert de CRM-implementatie en begeleidt uw organisatie naar een optimaal rendement van het CRM-systeem.

CRM consultant

Omdat er meer kennis nodig is dan alleen applicatie kennis, is de CRM-consultant van Bluedesk CRM uw bedrijfskundige sparringpartner. Als CRM-consultant hebben zij hun sporen verdiend hebben op het gebied van Sales, Marketing en Business Consultancy. Want juist de vertaalslag van uw unieke bedrijfsprocessen naar een heldere CRM-strategie bepaalt of het systeem daadwerkelijk omarmd wordt door uw medewerkers. Alleen dan biedt het CRM-systeem u meerwaarde.

Wilt u weten wat Bluedesk CRM voor uw organisatie kan betekenen?

Neem vrijblijvend contact met ons op

CRM implementatieHet implementatie proces is naar verwachting verlopen. De kracht van Bluedesk CRM zit in het eenvoudig vertellen van complexe zaken. Daarmee is het nieuwe systeem voor een heel breed publiek te begrijpen”

Ernest van Wijk, Directeur Marketing, Verkoop & Communicatie bij ROC de Leijgraaf