CRM case study: ROC de LeijgraafAan het woord: Ernest van Wijk, Directeur Marketing, Verkoop & Communicatie ROC de Leijgraaf

ROC de Leijgraaf is een onderwijsinstelling in de regio Noordoost Brabant. Haar belangrijkste missie is bewoners in de regio kansrijk maken. Heel bewust richt ROC de Leijgraaf zich op leven lang leren. Dus voor jongeren in het reguliere onderwijs als ook voor werkenden.
De afgelopen twee en een half jaar is ROC de Leijgraaf flink gegroeid van 500 leerlingen in het contractonderwijs naar ruim 2.000. Om dit te managen is een professionele CRM oplossing een absolute voorwaarde. Bluedesk CRM gaf een overtuigende presentatie, met helder antwoord op het vraagstuk van ROC de Leijgraaf. De gedegen uitstraling van update.CRM straalde vertrouwen uit, vertelt Ernest van Wijk. De invoering van update.CRM heeft ROC de Leijgraaf een mooi instrument in handen gegeven dat helpt om de salesprocessen transparant te krijgen.

Toepassingsgebied

Accountmanagers, Front Office, Financiën en Directie

Doelstellingen ROC de Leijgraaf

  • Beheersbaar maken van het verkoopproces
  • Inzicht in offerte proces
  • Vastleggen van de order over de omzetperiode
  • Helder goedkeuringsproces voor opleidingen
  • Relatiebeheer en contactmanagement

Vraag de gehele CRM case study hier aan