B2B CRM

De klant centraal; hoe vaak wordt het wel niet geroepen, maar hoe kan dit nou echt waargemaakt worden?  Kies voor de B2B CRM-applicatie van Bluedesk CRM. Deze B2B CRM geeft u, als B2B marketeer, de tools in handen die u op voorsprong zetten. Zodat u klantkennis effectief kunt toepassen in uw sales-, service- en marketingstrategie.

B2B CRM

Klantgericht ondernemen wordt steeds belangrijker. Doet u het niet, dan vertrekken uw klanten naar een concurrent die wel klantgericht werkt. Dit betekent dat u zo veel mogelijk wilt weten van uw klanten. De B2B CRM-applicatie van Bluedesk CRM helpt u hierbij. Wat de B2B CRM-applicatie allemaal voor u kan betekenen:

  • Ondersteuning van alle processen: Opportunity management, Contactmanagement, Campagne management, Incassobeheer, Service en After Sales etc.;
  • Relatiebeheer verbindt ook onderlinge relaties waardoor (interne) netwerken inzichtelijk zijn;
  • Management rapportages op maat;
  • Social CRM: integratie met Social Media;
  • Direct toegang via verschillende devices;
  • Snelle en gebruikersvriendelijke prognoses;
  • Signalerende functie: door heldere alsdan formules, plant de oplossing voor u acties in;
  • Managen van de historie op contactniveau;
  • Interacties op elke gewenst niveau;
  • Goedkeuringsprocessen voor voorstellen wanneer meerdere afdelingen betrokken zijn.
B2B CRMTrots op het feit dat het echt gebruikt wordt, er zijn genoeg CRM implementaties die versloffen. De prettige manier van werken met Bluedesk CRM, helpt daarbij enorm. Het helpt om het systeem aan de gang te houden.

Maarten Homburg, Marketing Manager bij Truckland Noord-Holland

Meer weten? Vraag geheel vrijblijvend meer informatie over de B2B CRM applicatie.

Neem vrijblijvend contact met ons op

Lees hier meer over de B2B CRM oplossing in de case study van Truckland.